Gå til innhold

Skal sommerkjole vise truse?


leana1995

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount

Synes at både truse og bh godt kan vises/antydes, under lette sommerklær. Gir et fint og avslappet inntrykk når det er sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på kjolen. 
Noen sommerkjoler er lett gjennomsiktig, andre er ikke det. 
Noen krever underkjoler, noen krever lik farge på undertøy, andre krever ikke noe. 
Ingen av mine sommerkjoler er gjennomsiktig, og jeg kan velge både farge og form på undertøy helt etter hva jeg føler for. Men har prøvd mange kjoler i butikker som er lett gjennomsiktig. 

Anonymkode: 9f605...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den skal vises. Gjerne en mørk stringtruse under en lys kjole.

Anonymkode: 58bc9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, den skal vises. Gjerne en mørk stringtruse under en lys kjole.

Anonymkode: 58bc9...ace

Grøss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Grøss

Neida, det er vakkert!

Anonymkode: 58bc9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 10.7.2019 den 10.59, leana1995 skrev:

Har en sommerkjole som trusen viser litt skal det vær sånt?

Jeg er mann, har null peilig på kvinnemote og alt det merkelige dere holder på med - ja for mye ser jævla rart ut. Og spørsmålet fra deg ts er merkverdig rart. Du vet svaret på spørsmålet ditt selv.

Dette vet hvem som helst svaret på. SELVFØLGELIG SKAL IKKE TRUSEN VISES uansett hva du går med. Det er altså en TRUSE. En truse brukes UNDER - et annet ord for truse er "underbukse" De som lurer på hva en truse er og hvordan den skal brukes så les her: 

Truse er en kort, liten underbukse uten bein. Som undertøy for kvinner finnes truser i ulike varianter: vanlige truser, tanga, stringtruse og annet. For menn finnes også truser med gylf, boxershorts, jockstrapp til sportsbruk og mer sjeldne typer for menn er tanga og g-string.

Trusers/underbuksers hovedfunksjon er å kunne opprettholde en hygiene på underlivet; det medfører altså at en kan redusere frekvensen på å skifte bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 9.57, Paramount skrev:

Synes at både truse og bh godt kan vises/antydes, under lette sommerklær. Gir et fint og avslappet inntrykk når det er sommer.

Det gjelder menn også da? 

Anonymkode: 088aa...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...