Gå til innhold

favoritt alkohol

Fremhevede innlegg

Gjest Maikana
Skrevet

Rødvin!

Drikker også øl iblant, men klarer ikke drikke søt klissete rusbrus, men en Mojito eller GT ute på byen er godt iblant, ikke å anbefale for hodet dagen derpå da, men...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

- Tørr hvitvin

- Div. rødvin (men i motsetning til nordmenn flest, drikker jeg jevnt over hvitvin)

- Øl (minus Ringnes, ikke bare la de ned lokalbryggeriet vårt for noen år siden, smaker pyton gjør det også), særlig litt mørke øltyper som Guiness, Kilkenny & Newcastle Brown Ale

- Og den eneste drinken jeg synes er skikkelig god: Gin&Tonic.

Skrevet

Uten tvil champagne!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker så mangt, etter humør og anledning. Jeg er også blant dem som foretrekker tørr hvitvin framfor rødvin, unntatt i matsammenheng. Ellers liker jeg konjakk og whisky, enkelte typer øl (lyst, men de fleste typer belgisk øl, av en eller annen grunn. Hoegarden er favoritten), og drinker som sea breeze, gin&tonic, gin fizz/Tom Collins og caipirinha. Jeg kan styre meg for alt som er søtt og klissete, og rusbrus er ikke min ting.

Skrevet

På fest liker jeg fjortisjentedrinker, som fex eggelikør og sprite, bananbugglikør og sprite, baccardi razz, strawberry daiquiri og den type kliss......

WORD! :danse:

Gjest Gjesta
Skrevet

Dere skulle sett Starie når hun blir servert bananbugglikør.......... :ler:

Skrevet

jeg er en klassiker og sverger til god vin og god mat!!!!

Skrevet

Traust som jeg er svarer jeg vin, rød eller hvit, helst italiensk. En god vermut er heller ikke å forakte.

Skrevet

Carlsberg eller Tuborg øl og spansk Rioja rødvin.

Skrevet

Newcastle Brown Ale!

Skrevet

Champagne.

Men gjerne drikker det aller meste (skal ha meg frabedt klissete søtt skvip med syntetiske farger, riktignok).

Skrevet

Rødvin eller øl er favorittene her. Og Baileys. :sikle:

Skrevet

Rødvin- helst italiensk- og øl.

Drikker så si aldri drinker lenger. Magen vrenger seg ved tanken på klissete, sur rusbrus.

Skrevet

Jeg liker masse. Pærecider, smirnoff eple, long island, screwdriver, strawberry daiquiri, hot n sweet, tuborg, carlsberg, hansa, vodka+battery+7up, vodka+redbull, flere typer rusbrus, søt hvitvin. Noe jeg hater er bitre lime og sitronsmaker, som smirnoff ice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...