Gå til innhold

favoritt alkohol


Fremhevede innlegg

Skrevet

drikker lite alkohol, men yndlingen for tiden er nok budweiser.

annet lyst og lett øl går også.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Absolutte favoritt; Champagne. Ellers er det Dr.Loosens hvitviner (søte,deilige og absolutt grei pris), en god rødvin, strawberry daquiri elller mojito om sommeren. :-)

Skrevet

Champagne (gjerne Besserat de Bellefon Grande Tradition) og Hobgoblin (ale).

Men, jeg drikker gjerne søte desserthvitviner, gode rødviner, tørre hvitviner, perlende hvitviner, alt av øl (unntagen Ringnes, det smaker :kvalm: ), likører, whisky, calvados, konjakk. I det hele tatt det aller meste, men er veldig forsiktig med sprit (selvom det kanskje ikke virker sånn ut fra opplistingen :ler: ).

Gjest borghild
Skrevet

Hjemmebrent fra Trøndelag! Slurp!

Gjest Anonymous
Skrevet

vodka battery/ strawberry dekory/ tyrker :P

Gjest Bertine
Skrevet

Rødvin er det aller beste!

Men på fest blir det jo endel drinker også, spesielt strawberry daquri og peach smoothie.

Skrevet

Campari og appelsinjuice, Isish Coffee, Baileys, hvitvin, rødvin, Galliano, kaffe og krem-shot. Skapet mitt er fullt av alt dette her. Jeg drikker for lite!!! Tror jeg må invitere noen snart.

Skrevet

Rødvin og strawberry daiquri!

Bare så synd jeg ikke kan drikke pr dags dato...

Skrevet

Rødvin til "hverdags", men er det ordentlig fest elsker jeg Caprinha (?).

Drikker omtrent ikke sprit annet enn i den drinken, men den er GOD!

Gjest Anonymous
Skrevet
KARSK! Ingen over - ingen ved siden :P
Skrevet

Drikker bare øl, rødvin, whisky og cognac.

Liker ikke drinker.

Skrevet

Drikker mest rødvin, ellers er det øl eller drinker.

Skrevet

Kun sukkersøt hvitvin eller drinker som ikke smaker en tøddel alkohol- eller cider.

Gjest the imp
Skrevet

Tørre, friske og fyldige, eller virkelig tunge hvitviner

Øl(spesielt glad i Guinness, Kilkenny, Grolsch, den ekte Budweisseren(den tsjekkiske))

Friske drinker

Baileys

Goldstrike

Blir mye dette her, men alt til sin tid og sitt bruk og etter humør.

Skrevet

Øl

Rødvin

En god drink i spesielle anledninger

Gjest Gjesta
Skrevet

Hot`n Sweet, Cider og rusbrus. Øl til nøds. :)

Gjest Cerise
Skrevet
Rødvin til "hverdags", men er det ordentlig fest elsker jeg Caprinha (?).

Drikker omtrent ikke sprit annet enn i den drinken, men den er GOD!

god smak du;) Er også kjempeglad i rødvin, gjerne en spansk rioja vin. og om jeg skal ha meg en drink ELSKER jeg caipirinha, det er så godt! :) også er jo kaldt øl også veldig bra må jeg si, særlig nå om sommeren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...