aline Skrevet 6. mai 2005 #21 Skrevet 6. mai 2005 drikker lite alkohol, men yndlingen for tiden er nok budweiser. annet lyst og lett øl går også.
Gjest lillelou Skrevet 6. mai 2005 #22 Skrevet 6. mai 2005 Absolutte favoritt; Champagne. Ellers er det Dr.Loosens hvitviner (søte,deilige og absolutt grei pris), en god rødvin, strawberry daquiri elller mojito om sommeren. :-)
Amarone Skrevet 6. mai 2005 #23 Skrevet 6. mai 2005 Champagne (gjerne Besserat de Bellefon Grande Tradition) og Hobgoblin (ale). Men, jeg drikker gjerne søte desserthvitviner, gode rødviner, tørre hvitviner, perlende hvitviner, alt av øl (unntagen Ringnes, det smaker ), likører, whisky, calvados, konjakk. I det hele tatt det aller meste, men er veldig forsiktig med sprit (selvom det kanskje ikke virker sånn ut fra opplistingen ).
Gjest Bertine Skrevet 7. mai 2005 #28 Skrevet 7. mai 2005 Rødvin er det aller beste! Men på fest blir det jo endel drinker også, spesielt strawberry daquri og peach smoothie.
Annie Skrevet 7. mai 2005 #29 Skrevet 7. mai 2005 Campari og appelsinjuice, Isish Coffee, Baileys, hvitvin, rødvin, Galliano, kaffe og krem-shot. Skapet mitt er fullt av alt dette her. Jeg drikker for lite!!! Tror jeg må invitere noen snart.
Smørblomsten Skrevet 8. mai 2005 #30 Skrevet 8. mai 2005 Rødvin og strawberry daiquri! Bare så synd jeg ikke kan drikke pr dags dato...
mari Skrevet 9. mai 2005 #31 Skrevet 9. mai 2005 Rødvin til "hverdags", men er det ordentlig fest elsker jeg Caprinha (?). Drikker omtrent ikke sprit annet enn i den drinken, men den er GOD!
Theo Skrevet 9. mai 2005 #33 Skrevet 9. mai 2005 Drikker bare øl, rødvin, whisky og cognac. Liker ikke drinker.
Sommerfugl Skrevet 10. mai 2005 #34 Skrevet 10. mai 2005 Drikker mest rødvin, ellers er det øl eller drinker.
Avery Skrevet 11. mai 2005 #36 Skrevet 11. mai 2005 Kun sukkersøt hvitvin eller drinker som ikke smaker en tøddel alkohol- eller cider.
Gjest the imp Skrevet 11. mai 2005 #37 Skrevet 11. mai 2005 Tørre, friske og fyldige, eller virkelig tunge hvitviner Øl(spesielt glad i Guinness, Kilkenny, Grolsch, den ekte Budweisseren(den tsjekkiske)) Friske drinker Baileys Goldstrike Blir mye dette her, men alt til sin tid og sitt bruk og etter humør.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #39 Skrevet 11. mai 2005 Hot`n Sweet, Cider og rusbrus. Øl til nøds.
Gjest Cerise Skrevet 11. mai 2005 #40 Skrevet 11. mai 2005 Rødvin til "hverdags", men er det ordentlig fest elsker jeg Caprinha (?). Drikker omtrent ikke sprit annet enn i den drinken, men den er GOD! god smak du;) Er også kjempeglad i rødvin, gjerne en spansk rioja vin. og om jeg skal ha meg en drink ELSKER jeg caipirinha, det er så godt! også er jo kaldt øl også veldig bra må jeg si, særlig nå om sommeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå