Gå til innhold

personlige "slåbrok" til brudepiker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.etsy.com/no-en/listing/665112524/bridesmaid-robe-monogrammed-robe?ref=cart

Hei! Noen som har bestilt slåbroker (i mangel på bedre oversettelse... "robes" på engelsk) til brud og brudepiker med personlige navn på? Finner mange på etsy/ebay, men er redd for høye toll- og fraktavgifter. Noen som vet om noen norske som lager lignende? :) 

owiejf.jpg

klajf.jpg

Anonymkode: b7c20...3f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig lett å unngå overraskende frakt på ebay. Den står jo der allerede. Du kan også kontakte selger og spørre om de kan sende som gave. 

Anonymkode: 446ed...aff

• Liker 2
Skrevet

Det er gratis frak på disse på ebay, og du kan bestille 2-3 om gangen for å unngå toll da de koster under 80 kr stk. Veldig enkel løsning på det problemet 😊

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor det? :klo:

Anonymkode: 62b17...b05

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor det? :klo:

Anonymkode: 62b17...b05

Lurer jeg også på? Ikke er det vel så vanlig med voksne brudepiker i Norge, og man går vel heller ikke til sengs med dem selv om det nesten ser sånn ut på bildet. 😄

Anonymkode: bc3c7...6b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det heter morgenkåper på norsk

Anonymkode: 330e6...ddd

• Liker 2
Skrevet

Blir det ikke toll dersom man merker det som gave? 

Hvorfor? Fordi de er fine, personlige og det er gøy å ordne seg sammen med brudepikene på den store dagen. Det er heller ikke et norskt bryllup, slik jeg skal gifte meg er det helt vanlig med den amerikanske typen brudepiker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på ali express 😁

Anonymkode: 946be...2c3

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig lett å unngå overraskende frakt på ebay. Den står jo der allerede. Du kan også kontakte selger og spørre om de kan sende som gave. 

Anonymkode: 446ed...aff

Det er faktisk ikke lov. Blir pakken åpnet og kontrollert kommer både kjøper og ikke minst selger i trøbbel. 

Det ts kan gjøre et å bestille over flere dager ellrr med ulike kort innenfor kvoten på kr. 350. 

Anonymkode: d4513...380

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke lov. Blir pakken åpnet og kontrollert kommer både kjøper og ikke minst selger i trøbbel. 

Det ts kan gjøre et å bestille over flere dager ellrr med ulike kort innenfor kvoten på kr. 350. 

Anonymkode: d4513...380

I avsenderlandet, ja, men i Norge skjer ikke dette. Jeg har selv jobbet med fortolling hos Bring(posten). Ser vi at det er kjøp så kan det bli fortollet uansett om det står merket for gave.

Anonymkode: 004ac...043

Skrevet

Tror jeg bestilte akkurat disse til mine brudepiker og forlover! Jeg anbefaler en litt mørk farge, ellers synes ikke skriften så godt. De burde også steames før bruk, da de var ganske krøllete da de kom. Jeg kan ikke huske å ha betalt noe spesielt høy toll. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...