Gå til innhold

vurderer å droppe dama på facebook

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke treffa hverandre enda, men magefølelsen min sier at det er en temperament kvinne på andre siden. Bør jeg bare avslutte mens leken er god. Det har ikke blitt noen forpliktelser lell. 

Anonymkode: 3a330...1e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klar du kan avslutte, men ikke på facebook , send heller melding

Anonymkode: f9854...2c1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Hvorfor?

kjemien er ikke der. Selv om jeg ikke har truffet henne, så merker jeg hun har et sinne. 

Skrevet

Hvordan kan hun være "dama" hvis dere ikke har truffet hverandre OG det ikke er noen forpliktelser? Hvor lenge har dere snakkes sammen? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Diana skrev:

Hvordan kan hun være "dama" hvis dere ikke har truffet hverandre OG det ikke er noen forpliktelser? Hvor lenge har dere snakkes sammen? 

Hun er kvinne likefullt, og damen vurderer jeg å droppe siden jeg allerede nå ikke opplever kjemi. Uten at jeg har truffet henne så kan jeg igrunn allerede nå si hun ikke er den rette. 

Vet selvsagt det ikke er noen forpliktelser. Sikkert tre måneder. Det synes jeg er veldig lenge. Men det jeg merker er at noen forventer man bare skal skrive, og det synes jeg er veldig dumt å gi seg ut på bare. Jeg trenger en stemme, og jeg trenger faktisk fysisk nærhet for at en relasjon skal bygges. Men tydeligvis er det noen som mener annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...