Darkrobin27 Skrevet 9. juli 2019 #1 Del Skrevet 9. juli 2019 Da jeg skal ta prøven på mandag, så lurer jeg på om jeg burde kjøpe teori boka også. Jeg klarer de fleste prøvene på teoritentamen uten problemer, men føler at det kan være viktig og få litt mere informasjon gjennom boka. Hva tenker dere? Er redd for at jeg skal få spørsmål på teoriprøven som man ikke har lært på teoritentamen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Del Skrevet 10. juli 2019 Det burde du gjort for lenge siden... Ikke rart det er så mye dårlige sjåfører Anonymkode: f567e...eb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 10. juli 2019 #3 Del Skrevet 10. juli 2019 Hadde heller lånt en når det er så få dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Del Skrevet 10. juli 2019 På 9.7.2019 den 17.36, Darkrobin27 skrev: Da jeg skal ta prøven på mandag, så lurer jeg på om jeg burde kjøpe teori boka også. Jeg klarer de fleste prøvene på teoritentamen uten problemer, men føler at det kan være viktig og få litt mere informasjon gjennom boka. Hva tenker dere? Er redd for at jeg skal få spørsmål på teoriprøven som man ikke har lært på teoritentamen.no At du klarer testene på teoritentamen betyr ikke at du kan teorien. Teorien på den testen er full av feil, så lykke til med å ta eksamen i bilførerlappen uten å ha brukt bøkene. Anonymkode: 0857c...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Del Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, Frostrose skrev: Hadde heller lånt en når det er så få dager igjen Låne boka, ja. Du er gjerne en av dem som kvitter deg med boka straks teorien er bestått og? Jeg pugget boka, før jeg begynte å kjøre. Fortsatt mange år etterpå må jeg ta frem boka og friske opp ting jeg er usikker på hvordan egentlig var og er. Når forstår jeg hvorfor enkelte kjører som om de aldri har lest en teoribok om bilkjøring. Anonymkode: 0857c...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkrobin27 Skrevet 10. juli 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: At du klarer testene på teoritentamen betyr ikke at du kan teorien. Teorien på den testen er full av feil, så lykke til med å ta eksamen i bilførerlappen uten å ha brukt bøkene. Anonymkode: 0857c...cac Det er bare tull Selve teoritentamen er anbefalt av veien til førekort, og dem ber deg ta prøvene mye. Tror neppe veien til førekort ville anbefalt deg å ta tester på en side om de ga deg feile svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå