AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #21 Del Skrevet 20. juli 2019 På Tuesday, July 09, 2019 den 14.55, AnonymBruker skrev: Er det ikke sjåfør og eier av bilen som skal betale, når det var sjåføren som parkerte. Og absolutt skulle inn på en viss butikk, i nærheten av der personen parkerte. Jeg sa at jeg nekter å betale, fordi sjåføren parkerte feil. Jeg har ikke engang førerkort. Jeg skulle ikke handle. Men allikevel vil denne personen at jeg skal betale, fordi jeg var med. Hva er riktig? Anonymkode: 517e8...525 Sjåfør skal selvfølgelig betale! Med mindre du faktisk TVANG sjåfør til å parkere der h*n gjorde... Anonymkode: 23a93...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #22 Del Skrevet 20. juli 2019 På 10.7.2019 den 16.03, NBA skrev: Dårlige venner du har da, TS. Dette dreier seg ikke om en venn, men en nabo. Etter jeg nektet å betale, har jeg ikke fått lov å ta med hundene på tur. Jeg har ringt Mattilsynet og Dyrevernalliansen. Hundene kan ikke ha en eier som ikke bryr seg om tur og stell. Anonymkode: 517e8...525 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #23 Del Skrevet 20. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjåfør skal selvfølgelig betale! Med mindre du faktisk TVANG sjåfør til å parkere der h*n gjorde... Anonymkode: 23a93...889 Det har jeg skrevet at jeg IKKE gjorde! Anonymkode: 517e8...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #24 Del Skrevet 20. juli 2019 On 7/9/2019 at 9:26 PM, AnonymBruker said: Jeg pleier å gå tur med hundene til denne personen, vi pleier ikke være sammen. Jeg får aldri betalt for å gå med hundene. Jeg gjør det kun fordi de aldri får tur av eieren sin, og jeg syns synd på dem. Jeg pleier å børste, bade og pusse tennene til hundene også. Jeg skylder ikke personen noe. Personen har aldri kjørt meg et sted tidligere. Anonymkode: 517e8...525 Da er det bare en drittsekk som utnytter deg så godt han/hun kan. Anonymkode: bb9e4...d2d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #25 Del Skrevet 20. juli 2019 På 9.7.2019 den 17.39, Kvalitet skrev: Om bøter skal deles er situasjonsavhengig mener jeg. Slik du fremstiller situasjonen er det riktige her at sjåføren betaler såfremt ikke du skulle ha noe i butikker. I andre sammenhenger er det mest riktige å dele. Hørte en situasjon der 4 jenter skulle på fest. En av dem kjørte ic der viste seg at de parkerte ulovlig. I den saken syns jeg det var mest naturlig å dele Min mann ble henter av en kamerat. De skulle på møte og fordi min mann ble forsinket, gasset sjåføren opp. Det ble det fartsbot av. Mannen min var snar med å si at han tok halvparten Det var jo helt høl i huet av sjåføren å gjøre! Det hadde vært mye bedre å gi beskjed fremfor å sette liv og helse på spill med idioti-kjøring kun for å rekke et møte! Egentlig til pass for han at han ble tatt, men mannen din skulle ikke ha betalt, så lenge det ikke var han som bad kameraten om å kjøre for fort da... Anonymkode: e1955...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 21. juli 2019 #26 Del Skrevet 21. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var jo helt høl i huet av sjåføren å gjøre! Det hadde vært mye bedre å gi beskjed fremfor å sette liv og helse på spill med idioti-kjøring kun for å rekke et møte! Egentlig til pass for han at han ble tatt, men mannen din skulle ikke ha betalt, så lenge det ikke var han som bad kameraten om å kjøre for fort da... Anonymkode: e1955...47a Jo det var helt riktig at mannen min betalte. Det var hans skyld at de var sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #27 Del Skrevet 21. juli 2019 På 9.7.2019 den 22.07, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha middagsbesøk til helgen. Kan jeg be de være med å betale husleien? Anonymkode: 19e6a...216 Det hadde tatt seg ut! Anonymkode: f21ec...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 21. juli 2019 #28 Del Skrevet 21. juli 2019 Kan ikke se for meg at noen i min krets kunne fått for seg å forvente noe slikt, de vet at jeg ville sett det som frekt og høyst urimelig, måtte i så fall være noen som ikke står meg veldig nær. Tenker at siden du har opplevd en så respektløs forventning, så er det kanskje fordi du selv blir sett på som en som er enkel å utnytte, slikt åpner jo ofte opp for at personer blir brukt... At du er usikker og må spørre om råd her også, om noe som for de fleste er så åpenbart, indikerer jo også at du er blant dem som har vanskelig for å sette klare premisser. Klart noen da forsøker seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå