AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Jeg har en fetish for nylonstrømpebukser og nylon strømper på kvinner. Faktisk så tar jeg meg selv ofte i å tenke at kvinner jeg ser om vinteren eller på veldig varme sommerdager som bruker det må være drømmedama mi. Jeg er av typen som liker feminine damer, skjørt og kjoler med nylon under, da er jeg fortapt og du har allerede vunnet. Synes også bukse med nylon under er skikkelig turn-on. Det forutsetter selvfølgelig at jeg ser at hun har det under. Så pumps er beste looken i så fall mht skotøy. men andre sko som viser ankler ikledd dette funker det også.. Ja, jeg vet at det finnes både nylon sokker og knestrømper nå, men jeg lar meg lure til det motsatte er bevist. Men om det nå viser seg å bare være det, så er omstiller jeg meg å lar meg ikke bremse av det. Er jo tross alt litt som er dekket av nylon Jeg elsker når jeg får det under sexen. Det er veldig pirrende å se på eller ta på før sexakten, men enda bedre når man har sex. Uansett, jeg pleier å være åpen om dette, tidlig i mine forhold. Det går stortsett bra å blir akseptert av partner (Ikke i like stor grad hos alle da). Det jeg tenker litt på nå er som følger. Jeg har fått meg en dame som bruker kjoler kanskje like mye som hun bruker bukser (ganske nært drømmesituasjonen altså). Hun bruker strømpebukse ofte i daglig situasjon. Så jeg vet hun er komfortabel med plagget. Hun synes det er helt fint å ha det på under sex også. Problemet er at jeg ofte må spørre om å få det. Jeg liker ikke å måtte mase om det. Jeg vil jo helst ha det hver gang. Mulig det bare er meg, men om jeg skal måtte spørre om det hver gang ser jeg for meg at det kan bli et irritasjonsmoment for begge i det lange løp. Det er ikke slik at jeg forlanger å ha det hver gang. Men i hvertfall et par - tre ganger i uken. Eller for å si det på en annen måte 40% av gangene vi har sex. Kan godt kjøre noen runder til uten etter jeg har fått det. Hva hadde du tenkt dersom typen hadde sagt noe slikt til deg? Jeg prøver å være prevantiv her fordi jeg liker henne så godt og vil at dette skal vare. Er jeg storforlangende om jeg ber henne om å ta det i sengen uoppfordret eller sier jeg vil ha det så ofte? Anonymkode: 9a7b1...250
Ava+, Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Hadde du vært min kar så skulle du i hvert fall fått betale for alle disse strømpebuksene😅 Jeg bruker ofte stayups, men herregud så fort de blir ødelagt! I hvert fall i "kampens hete." Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du er litt storforlangende om hun må ha det på HVER gang dere har sex. Noen ganger i uken kan sikkert funke om hun selv går med på det. 6
ToMan Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 3 minutter siden, Ava+, skrev: Hadde du vært min kar så skulle du i hvert fall fått betale for alle disse strømpebuksene😅 Jeg bruker ofte stayups, men herregud så fort de blir ødelagt! I hvert fall i "kampens hete." Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du er litt storforlangende om hun må ha det på HVER gang dere har sex. Noen ganger i uken kan sikkert funke om hun selv går med på det. Jeg tenner også på stayups og liker godt at det kan benyttes i seksuelle situasjoner. 😉 Og de kan fort bli ødelagt i kampens hete ja. 🙂 Liker generelt godt at dama kan være feminin i stilen og gjøre seg lekker for meg. Man må da kunne pynte seg for hverandre også og ikke bare når man skal ut. Men enig med deg i at hver gang blir litt storforlangende. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Så lenge du hadde kjøpt inn et passende lager, så hadde det vært greit for meg 😁 Men når du sier strømpebukser, tenker du at de rulles ned, eller river en fransk åpning for lett tilgang til moroa? 🤔 Anonymkode: 8879a...0a7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 27 minutter siden, Ava+, said: Hadde du vært min kar så skulle du i hvert fall fått betale for alle disse strømpebuksene😅 Jeg bruker ofte stayups, men herregud så fort de blir ødelagt! I hvert fall i "kampens hete." Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du er litt storforlangende om hun må ha det på HVER gang dere har sex. Noen ganger i uken kan sikkert funke om hun selv går med på det. Ikke noe problem å betale gildet, og har forståelse for at "dyre, kvalitets nylon" er off-limit til de har fått en rift og er klar til å ødelegges Anonymkode: 9a7b1...250
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge du hadde kjøpt inn et passende lager, så hadde det vært greit for meg 😁 Men når du sier strømpebukser, tenker du at de rulles ned, eller river en fransk åpning for lett tilgang til moroa? 🤔 Anonymkode: 8879a...0a7 De skal selvsagt rives for å få tilgang til moroa 😈 Anonymkode: 9a7b1...250
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 Elsker selv stay-ups, pleier å kjøpe de jeg liker til dama. Nå har jeg fått såpass peiling at jeg vet hvem som ser bra... 🙂 Men bruker det ikke hver gang, kanskje engang i uka hun gjør det spontant. Kommer å setter seg over meg når jeg har lagt meg for eks,. Noen kvinner kan være dødelig sexy i stay-ups, noen. Anonymkode: 8012d...765 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Noen kvinner kan være dødelig sexy i stay-ups, noen. Anonymkode: 8012d...765 Der er jeg enig, men samtidig synes jeg et par kvinne ben bestandig ser bedre ut med enn uten. Forresten, dere kvinner som bruker stay-ups eller nylonstrømpebukse ofte/daglig. Er det av praktiske årsaker eller er det fordi det er fint/sexy? Anonymkode: 9a7b1...250
Master1 Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 På 17.7.2019 den 15.02, Ava+, skrev: Hadde du vært min kar så skulle du i hvert fall fått betale for alle disse strømpebuksene😅 Jeg bruker ofte stayups, men herregud så fort de blir ødelagt! I hvert fall i "kampens hete." Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du er litt storforlangende om hun må ha det på HVER gang dere har sex. Noen ganger i uken kan sikkert funke om hun selv går med på det. Enig om hun bruker det hver gang ,,,,,,,, hva skal hun da bruke for å pirre litt ekstra M@ster 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #11 Skrevet 19. juli 2019 Hun må jo være enig og ha lys til det så bare kjør på .. Innlegget kunne vært skrevet av meg også - jeg elsker jenter med strømpekledde ben. Kikker meg rundt når jeg går i storbyene og ser på alle de flotte damene der ute, mange med nylonstrømper, og ja da går fantasien. Dette er min fetisj - kan ikke være noe galt med et - og når jeg sitter å swapper gjennom instagram osv - kanskje kommer til damer jeg kjenner - ser dem i flotte klær, smilende og med nylonstrømper - ja så kan det nok hende at bilde har blitt stående litt mens jeg har tatt meg en xxxx - men det er jo min fantasi/festisj - de og ingen andre vet om dette så da er det vell lov - gleder meg til litt kaldere dager... da kler jentene på seg litt mer - hehe, forståelse for at de ikke drar på seg strømper nå termometeret passerer 25-30 Anonymkode: 14ee1...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #12 Skrevet 19. juli 2019 Nå er jeg jente da, men hos oss er det faktisk mest jeg som har en greie for dette. Jeg jobber som advokat i et stort firma, og kleskoden er rimelig formell. Da blir det stort sett strømper i en eller annen form hver dag, og de siste 3-4 årene har jeg stort sett brukt stayups. Jeg synes det er mest behagelig og holder seg greit på plass ift skjørtelengden. Men jeg bruker det også av og til under bukser i stedet for knestrømper i pumps eller ankelstøvletter, siden det kan være småkaldt her på kontoret og da gir det i alle fall litt varme. Uansett - når jeg begynte å bruke de, så fikk jeg også en greie for at jeg både syntes jeg så sexy ut i speilet på morgenen, og ikke minst følte jeg meg sexy. Jeg synes bena mine blir penere i strømper, og da liker jeg meg selv bedre, nærmest som om det gjør noe med (den seksuelle) selvtilliten. Og når kjæresten min samtidig syntes det samme, har det blitt til at jeg ikke så rent sjelden gjerne også tar på noen til kveldskosen. Men jeg tror også at det har blitt flere kjappiser sånn rent før og etter jobb pga det visuelle, når vi svinser rundt hverandre. Nå er jeg 29 og jeg tror ikke så veldig mange av mine venninner og kollegaer bruker stayups mye, men blant venninnene tror jeg mange bruker det av og til. Det skal sies at jeg ikke kjøper og bruker strømper på sexbutikker, og det er ikke nettingstrømper i særlig grad i skuffen min. Vanligvis går det i sorte, grå og nude strømper fra HM, Lindex og kanskje noen penere fra Oroblu/Cubus eller Falke og Wolford. Anonymkode: db11d...e9b 2
ToMan Skrevet 19. juli 2019 #13 Skrevet 19. juli 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg jente da, men hos oss er det faktisk mest jeg som har en greie for dette. Jeg jobber som advokat i et stort firma, og kleskoden er rimelig formell. Da blir det stort sett strømper i en eller annen form hver dag, og de siste 3-4 årene har jeg stort sett brukt stayups. Jeg synes det er mest behagelig og holder seg greit på plass ift skjørtelengden. Men jeg bruker det også av og til under bukser i stedet for knestrømper i pumps eller ankelstøvletter, siden det kan være småkaldt her på kontoret og da gir det i alle fall litt varme. Uansett - når jeg begynte å bruke de, så fikk jeg også en greie for at jeg både syntes jeg så sexy ut i speilet på morgenen, og ikke minst følte jeg meg sexy. Jeg synes bena mine blir penere i strømper, og da liker jeg meg selv bedre, nærmest som om det gjør noe med (den seksuelle) selvtilliten. Og når kjæresten min samtidig syntes det samme, har det blitt til at jeg ikke så rent sjelden gjerne også tar på noen til kveldskosen. Men jeg tror også at det har blitt flere kjappiser sånn rent før og etter jobb pga det visuelle, når vi svinser rundt hverandre. Nå er jeg 29 og jeg tror ikke så veldig mange av mine venninner og kollegaer bruker stayups mye, men blant venninnene tror jeg mange bruker det av og til. Det skal sies at jeg ikke kjøper og bruker strømper på sexbutikker, og det er ikke nettingstrømper i særlig grad i skuffen min. Vanligvis går det i sorte, grå og nude strømper fra HM, Lindex og kanskje noen penere fra Oroblu/Cubus eller Falke og Wolford. Anonymkode: db11d...e9b Mmmmm.....utrolig sexy med kvinner med stayups. Gir meg virkelig et kikk og tenner meg voldsomt. Herlig for deg og mannen din da med den felles tenningen på det visuelle med din bekledningen da 😉 Ikke så dumt med en kjappis heller når dere svinser rundt hverandre før og etter jobb 😄 Ser det egentlig litt for meg jeg nå, men nå har jeg en ganske så billedlig fantasi og er lett antennelig. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #14 Skrevet 19. juli 2019 Fra en kvinne; min mann skulle også ønske at jeg brukte strømpebukser eller stayups under sex hver gang. For meg blir da spørsmålet om han tenner på strømpene, og ikke meg. Mas virker bare avtennende. Anonymkode: d05f2...f4d 1
smalls Skrevet 19. juli 2019 #15 Skrevet 19. juli 2019 Jeg liker å ha på strømper, stay ups, nettingstrømper osv under sex, men om mannen ville jeg skulle ha det på hver gang, så hadde sagt han må kjøpe nye. For de går fort i stykker. Noen revner bare jeg tar de på 🙄 1
Ava+, Skrevet 19. juli 2019 #16 Skrevet 19. juli 2019 14 timer siden, Master1 skrev: Enig om hun bruker det hver gang ,,,,,,,, hva skal hun da bruke for å pirre litt ekstra M@ster Det spørsmålet ville jeg snudd om på i så fall. Hva skal han bruke for å pirre ekstra? Og da tenker jeg ikke på antrekk... 😉 2
Ava+, Skrevet 19. juli 2019 #17 Skrevet 19. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg enig, men samtidig synes jeg et par kvinne ben bestandig ser bedre ut med enn uten. Forresten, dere kvinner som bruker stay-ups eller nylonstrømpebukse ofte/daglig. Er det av praktiske årsaker eller er det fordi det er fint/sexy? Anonymkode: 9a7b1...250 Jeg bruker stayups fordi det er sexy og jeg føler meg superhot i det 👌 1
ToMan Skrevet 19. juli 2019 #18 Skrevet 19. juli 2019 42 minutter siden, Ava+, skrev: Det spørsmålet ville jeg snudd om på i så fall. Hva skal han bruke for å pirre ekstra? Og da tenker jeg ikke på antrekk... 😉 Hmmm.....ja hva skal ha bruke da 😉 For å pirre ekstra. Du har kanskje en forklaring eller noen preferanser du vil dele? From a female point of veiw. Kan gjerne tenke meg til å høre 😉 😄
Master1 Skrevet 19. juli 2019 #19 Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, Ava+, skrev: Det spørsmålet ville jeg snudd om på i så fall. Hva skal han bruke for å pirre ekstra? Og da tenker jeg ikke på antrekk... 😉 det kan jo være så mangt det.... M@ster
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #20 Skrevet 19. juli 2019 15 hours ago, Master1 said: Enig om hun bruker det hver gang ,,,,,,,, hva skal hun da bruke for å pirre litt ekstra M@ster Det pirrer like mye hver gang. Dette er ikke noe jeg blir lei av. Men det er klart, man kan ytterligere pirre med både sminke, sko, og handlinger. Anonymkode: 9a7b1...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå