Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #21 Skrevet 5. mai 2005 Sørlandschips og tortillachips Og "vanlig" Maarud med paprika. Og French fries!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #23 Skrevet 5. mai 2005 Sørlandschips' date=' french fries, chilinøtter og bananchips :-D[/quote'] Bananchips :klø: Har jeg aldri hørt om før! Hvor får man kjøpt det?
Armonia Skrevet 5. mai 2005 #24 Skrevet 5. mai 2005 Sourcream&onion fra Maarud :enig_animasjon: Som jeg forøvrig spiser akkuratt nå
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. mai 2005 #25 Skrevet 5. mai 2005 Punching paprika og sour cream and onion.
Lady Lovelylocks Skrevet 5. mai 2005 #26 Skrevet 5. mai 2005 Salt og eddik, men det er så vanskelig å få tak i Det er også veldig godt... Namnam!
Arkana Skrevet 5. mai 2005 #27 Skrevet 5. mai 2005 Walker's salt & vinegar, som man dessverre ikke får kjøpt i Norge. Ellers liker jeg Kims paprikapotetgull, Maarud ost og løk, taffelsticks, crispers og engelske chili-potetgull (husker ikke merket).
Gjest Betty Boop Skrevet 5. mai 2005 #28 Skrevet 5. mai 2005 Walker's salt & vinegar' date= som man dessverre ikke får kjøpt i Norge. Ellers liker jeg Kims paprikapotetgull, Maarud ost og løk, taffelsticks, crispers og engelske chili-potetgull (husker ikke merket). Mener du Jonathan Crisp?
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #31 Skrevet 5. mai 2005 Sørlandschips med sjalottløk og crème fraîche Åja, denne digger jeg. Også Snack, som er sjelden på markedet.
Shoegal Skrevet 5. mai 2005 #32 Skrevet 5. mai 2005 paprikachips og sørlandschips. også french fries. det har jeg forresten ikke spist på lenge. må gjenoppdages til helga.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #34 Skrevet 5. mai 2005 Ostepop, taffelsticks og vanlig potetgull med salt. Sjelden jeg spiser det forresten. Sikkert derfor det er så godt.
magolia Skrevet 6. mai 2005 #36 Skrevet 6. mai 2005 Spiser alt som er :oops: -men favoritten er Kim's Paprika chips
Gjest SumoBryter Skrevet 6. mai 2005 #37 Skrevet 6. mai 2005 Liker best vanlig salt potetgull. Jeg også.
Amarone Skrevet 6. mai 2005 #38 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har lyst på potetgull :-( Jeg elsker Kettle chips (mange av smakene!) og liker ogaså Tyrrells og Maarud Gorumet med salt og pepper. men er det salt og pepper, så får jeg i meg det meste... Også veldig godt med Maaruds biff- & løkchips til øl!
hilli Skrevet 6. mai 2005 #39 Skrevet 6. mai 2005 Walker's salt & vinegar' date=' som man dessverre ikke får kjøpt i Norge.[/quote'] Ja, den er aller best:sikle: . Pringles, som er det eneste merket jeg har sett i Norge, er ikke skikkelig potetgull!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå