Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Jeg fikk en dagkrem i gave. Har lyst til å bytte den til noe annet, men vet ikke hvor den er kjøpt... Jeg vet de selger den på Vita og en annen butikk. Kan jeg bytte den hvor som helst? Den er forseglet.
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Man får ikke byttet kosmetikkvarer samme hvor forseglet de er.
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Man får ikke byttet kosmetikkvarer samme hvor forseglet de er. Hmm, jeg fikk en body lotion fra Parfymelle i julegave, og det oppsto ingen problemer når jeg skulle bytte den.
Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Man får ikke byttet kosmetikkvarer samme hvor forseglet de er. Joda, det gjør man!
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 :o ok da, hos oss bytter vi ikke kosmetikkvarer. (oss=Cubus) og det er jeg glad for.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 :o ok da' date=' hos oss bytter vi ikke kosmetikkvarer. (oss=Cubus) og det er jeg glad for. [/quote'] Hvorfor er du glad for det? Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem å bytte ting som er pakket i plast/er forseglet..?
Gjest Spacegirl Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har aldri hatt noe problemer med å få byttet slike ting. Du kan bytte den i hvilken som helst butikk som selger dette produktet. Det er iallefall min erfaring...
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Kanskje jeg bare er prippen, men for meg blir det litt som de butikkene som bytter truser som er forseglet. Liker ikke det heller jeg.
Armonia Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 :o ok da' date=' hos oss bytter vi ikke kosmetikkvarer. (oss=Cubus) og det er jeg glad for. [/quote'] hos oss bytter vi kosmetikk så lenge det er forseglet... (Oss=Cubus)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 :o ser at ikke alle cubus-butikkene har lik policy????
Armonia Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 :o ser at ikke alle cubus-butikkene har lik policy???? Kan se sånn ut.... Men det er ikke så ofte jeg jobber(bare ekstrahjelp) så mulig det er kommet noe nytt i det siste...
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 Kan se sånn ut.... Men det er ikke så ofte jeg jobber(bare ekstrahjelp) så mulig det er kommet noe nytt i det siste... Nei, ikke noe nytt. Det har stått på kviteringen hele tiden mens jeg har jobbet der (snart 6 år) Undertøy og kosmetikk byttes ikke. Forseglede truser er når butikkene skyter gjennom sånne plastikk"dingser" vet de gjør det på HM, i tillegg er noen av sloggipakkene forseglet.
Armonia Skrevet 5. mai 2005 #14 Skrevet 5. mai 2005 Nei, ikke noe nytt. Det har stått på kviteringen hele tiden mens jeg har jobbet der (snart 6 år) Undertøy og kosmetikk byttes ikke. Forseglede truser er når butikkene skyter gjennom sånne plastikk"dingser" vet de gjør det på HM, i tillegg er noen av sloggipakkene forseglet. Vet at det står på kvitteringen, men vi gjør det alikevel....
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #15 Skrevet 5. mai 2005 Jepp, sikkert flere som gjør det, sånt skaper problemer for de som følger reglene, kundene blir grinete når vi ikke har samme regler overalt.
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #17 Skrevet 5. mai 2005 HM forsegler ikke truser nei OK, de gjorde det før. Fikk forseglede truser derfra til jul i -03
Armonia Skrevet 5. mai 2005 #18 Skrevet 5. mai 2005 Jepp, sikkert flere som gjør det, sånt skaper problemer for de som følger reglene, kundene blir grinete når vi ikke har samme regler overalt. Forsåvidt enig i det ja... Vi forseglet trusene også, helt frem til ganske nylig. Men pga det du nevner ble det slutt på dette. HM forsegleg ikke. Har hørt at de bare hiver truser hvis noen vil bytte..
CecilieB Skrevet 5. mai 2005 #19 Skrevet 5. mai 2005 Det var sånn tidligere, alt sånt som ble byttet gikk i bosset. Ble myye svinn av det. Nå kan man ikke bytte truser lenger. De blir heller ikke forseglet.
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #20 Skrevet 5. mai 2005 Det var sånn tidligere, alt sånt som ble byttet gikk i bosset. Ble myye svinn av det. Nå kan man ikke bytte truser lenger. De blir heller ikke forseglet. :o oj, ja det kan jeg tenke meg ble mye svinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå