Gå til innhold

Hvorfor har jeg bare sjans på kvinner 70+?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn virker eldre kvinner på 70+ å elske meg. "Slik en kjekk, ung mann" er ting jeg typisk får høre. Har bl.a. en familievenn/venninne jeg besøker jevnlig som ser ut til å tro at jeg nærmest vasser i damer. Men det kunne jo ikke vært lenger fra sannheten! Sannheten er heller at jeg får null respons fra jenter på min alder (27). Og det er hvis jeg er heldig. 

Hva er grunnen til dette? Handler det om at disse eldre kvinnene hadde andre kriterier da de var unge, eller er det bare at de smisker med meg fordi jeg snakker med dem og gir dem oppmerksomhet? Jeg syns det er hyggelig når de sier det altså, men kan liksom ikke la være å lure på om det bare er et spill fra deres side.

Anonymkode: a81cc...278

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig. 

Anonymkode: 9834b...ccd

Gjest Familytree
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, særlig. 

Anonymkode: 9834b...ccd

Veldig særlig😅 Kanskje han må tenke mindre om det.

AnonymBruker
Skrevet

Samme erfaring her mann i samme alder.

Anonymkode: b968f...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Gamle damer har garantert ingen romantiske følelser for unge menn i slutten av 20 årene, de kunne jo tross alt vært barne barna deres...de synes sikkert bare at du er en snill og "søt gutt" i deres øyne. Akkurat som jeg ofte synes at gutter på 14 er søte fordi de fremdeles er barn i hodet. Men for gamle mennesker så er jo du en ungdom. (alle under 35-40 er ungdom ) Ikke glem det.

Anonymkode: 3bc81...b27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser kanskje mandig ut, jenter nå ser ut å foretrekke ganske femi mannfolk med jentetrekk.

Anonymkode: f08c8...32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste unge menn er unge og kjekke i deres øyne. Det er nok mest en talemåte. 

Anonymkode: 30c41...c03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte det sånn i starten av 20-åra. Da jeg var 16-17 fikk jeg oppmerksomhet fra alt for unge jenter (typ 12-13, så da var det bare å løpe unna), og da jeg passerte 20 var det plutselig bare bestemødre som kunne se noe attraktivt. De siste åra har jeg endelig landa i riktig alderstrinn, og tiltrekker meg stort sett kvinner +-2-3 år fra min alder.

Anonymkode: 570f6...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...