AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Doen i første etasje må ofte trekkes ned to ganger hvis det er noe mer utover urin og en runde med tørking. Kan gjerne bli værende papir og eventuelle andre rester som må trekkes ned på nytt. Dette er en eldre variant, og ikke med trykknapp men sånn man drar opp. Merker ikke noe til dette på doen i kjelleren. Denne er litt nyere, og med trykknapp. Er dette pga doen i seg selv som ikke får nok vanntrykk til å spyle ned ordentlig, ellers kan det ha noe med for eksempel vanntilførselen? Jeg har ingen peiling på sånne her ting, kjenner jeg. 😂 Anonymkode: bfe16...0f3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Det er selve doen som er dårlig. Anonymkode: 9cc47...b43 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Har du sjekka opp i tanken der vannet er? Kan være at trekkmekanismen der er slitt. Anonymkode: 830d2...1fc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Trykket er det samme i hele huset. Du kan som oftest justere vannmengde som skal spyles ut når du flusher. Det gjøres på innmaten i toalettet. Du bruker mer vann hver gang, det er ingen ulempe med det, bortsett fra om du har vannmåler. Anonymkode: c1855...768
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 Det kan også være at du burde skifte bunnpakning og gjøre rent nedi sisternen. Anonymkode: c1855...768 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Vi hadde samme problem. Det kom en rørlegger og skiftet bunnpakningen (tror jeg). Problemet ble fikset etter det😊 Anonymkode: 0d760...4b4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Vanntrykket har ingen betydning, da det er vannet i sisternen/beholderen som skylder ned når du åpner. Hvor lang tid det tar før sisternen fylles opp igjen har med vanntrykket å gjøre. Vet du om det er lekkasje fra sisternen og opp i doen! Uansett greit å bytte pakning. Anonymkode: a15b6...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå