AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har vært singel ett år nå, og begynte å date for noen måneder siden. Møtte en fantastisk mann via nettet, som jeg har truffet 2 ganger nå. Han bor et stykke unna, så treff må planlegges et stykke frem i tid. Vi snakker gjerne sammen gjennom hele dagen, både på messenger og telefon, og har en kjempe god kjemi. Jeg frykter jeg enten er veldig betatt eller så begynner jeg allerede å bli forelsket i han.. Men synes det hele har gått veldig fort, har aldri før blitt så betatt/forelsket etter så kort tid. 🤷♀️ Hvor fort ble dere forelsket? Anonymkode: 61482...59e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Vår første date var avslappet og koselig, i slutten lo vi masse sammen og kysset deilig før han gikk. Det var da jeg fikk hade-kyss og han gikk ut døra og døra ble lukket at jeg kjente en dusj av herlige følelser. Jeg trodde jeg bare var betatt lenge, men nå føler jeg at jeg var forelska fra første gang vi skilte lag😂 bor sammen nå, det hele har gått veldig raskt. Anonymkode: cdf65...722 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 På slutten av kvelden vi traff hverandre. Vi fikk blikkontakt med det samme han kom inn i rommet, og vi ble sittende å prate hele kvelden uten å ense de andre. Så fulgte han meg ut for å vente på drosjen min, og det var iskaldt ute midt i januar. Da holdt han rundt meg og kysset meg når vi så drosjen kom. Da var det gjort, og det varte i fem år. Anonymkode: 660ce...d80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå