AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Morsom, sosial intelligent, rolig og snill. Fokuserer på fremtiden sin, drar hjem tidlig, verken drikker, røyker eller noenting. Liker ikke fester / med mindre er sånn familie fester/. Helt normal kar bortsett fra disse tingene. Anonymkode: 83ab6...b67 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Ja, det er litt kjedelig for meg. Fester ikke mye selv, men anser det som naturlig at han drar ut med gutta en gang iblant. Anonymkode: 80ca6...14c 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Høres ut som kjæresten min, men han er ikke kjedelig på grunn av visse egenskaper; han blir kjempeglad for små og store ting, og viser det ved å hoppe/tulledanse/løfte meg opp i været/rope/andre fysiske reaksjoner, han har en dyrisk seksualitet der han kan dra av meg buksa mens jeg står og lager mat og pule meg der og da(dette er innenfor våre grenser og noe jeg har fortalt er min fantasi), han er spontan og romantisk, god i brettspill og kommer godt overens med personer som er viktige i livet mitt. Det hadde ikke vært nok å være god på papiret, han nå være litt som meg, en som liker å kjenne at en lever og leve stort og aktivt, er så heldig som fant min doppelganger😍 Anonymkode: 8ff14...999 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Morsom og sosial intelligent teller jo nesten alt her. Resten er greit nok, og ingen er kjedelige om de er morsomme. Det teller også mye at du vet å omgås andre, så du får pluss i boka mi. Anonymkode: f7140...d8c 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 Jeg er halvveis redd menn som drikker, og gjør det ikke lenger selv. En mann som tenker på fremtiden er også en stor stjerne i margen. Høres ut som drømmemannen for min del. Anonymkode: 5a2b7...5b4 3
Rotemor Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Du beskriver en stødig fyr som sikkert er veldig fornuftig. Selv foretrekker jeg å feste litt med mennene jeg omgåes, men det er en preferanse av sosial karakter og har jo lite med personlighet å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Perfekt. Akkurat som mannen min. Anonymkode: ee6f8...a37
GrønnNellik68 Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Du høres ordentlig og grei ut på papiret ihvertfall👍🏻 2
Gjest Familytree Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsom, sosial intelligent, rolig og snill. Fokuserer på fremtiden sin, drar hjem tidlig, verken drikker, røyker eller noenting. Liker ikke fester / med mindre er sånn familie fester/. Helt normal kar bortsett fra disse tingene. Anonymkode: 83ab6...b67 Har du ikke tenker de "Du har myyyye fortventninger om menn"?😅
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsom, sosial intelligent, rolig og snill. Fokuserer på fremtiden sin, drar hjem tidlig, verken drikker, røyker eller noenting. Liker ikke fester / med mindre er sånn familie fester/. Helt normal kar bortsett fra disse tingene. Anonymkode: 83ab6...b67 Er slik selv bare at jeg ikke er sosial intelligent. Ettersom du skriver at du fokuserer på fremtiden tenker jeg kanskje at du vil slå deg til ro, få barn og hele pakka? Jeg vil ikke ha den "pakka". Vil ha et normalt liv, men vil ikke ha barn, svært hus og giftermål. Jeg liker heller ikke familietilstelninger. Er med andre ord like kjedelig selv, bare hakket verre. Anonymkode: 48eb7...2b0 2
wintergirl Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 Trenger ikke å være kjedelig nei. Det handler jo om helhet og du kan være en kjempefin person å snakke med. En som anses for å være eventyrlysten kan faktisk være temmelig uinteressant å føre en samtale med, men som sagt, det kommer an på hva hvert enkelt søker det. Syns forøvrig det er fint at et par ikke er helt like. Greit å ha tid med venner på hver kant også som man kan finne på andre ting med. 1
Lostintranslation Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 (endret) Noe med måten du skriver på gir meg litt negative vibber. "Fokuserer på fremtiden min, drar hjem tidlig". Det er jo veldig mange menn som fokuserer på fremtiden sin, og likevel tar en fest iblant, er man disiplinert i hverdagene sine er det ikke som om man må løpe hjem fra fest for å lese. Faktisk vil jeg si at de aller mest ambisiøse mennene jeg kjenner har en god balanse mellom tid med kamerater og studier/jobb, fordi de anerkjenner at nettverk og ¨å trene seg sosialt er en veldig stor delav fremtidig suksess. Det å bare være på fest med familien og aldri med en guttegjeng høres også litt rart ut for meg. Å ikke ta et glass rødvin blir også for pertentlig. Endret 9. juli 2019 av Lostintranslation 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #14 Skrevet 9. juli 2019 Det er så enkelt at når man må spørre om hva damer liker eller misliker, så er man ikke sosialt intelligent. For er man det ser man på individene hvem som liker hva. Man ser at den ene kvinnelige kollegaen har en nerdete, introvert mann og forstår hvorfor hun liker han og hvordan de passer sammen. Man ser mor gå etter mann etter mann for så å forlate dem, og forstår hvordan mors trøblete personlighet og selvtillitsproblemer fører til den oppførselen Når man spør denne type spørsmål som denne tråden gjør, så demonsterer man manglende innsikt i grunnleggende aspekter ved mennesker, og jeg stiller da spørsmål ved hvor intelligent man egentlig er, og hvor sosialt kompetent man egentlig er. Å være omgjengelig og "snill" er ikke det samme som å være sosialt kompetent. Du skulle bare visst hvor mange som er indirekte frekke eller sårer andre mennesker når de forsøker være snille og ikke forstår hvordan oppførselen deres fremstår Anonymkode: 972b6...db7 1
Cata Skrevet 9. juli 2019 #16 Skrevet 9. juli 2019 Hørtes ut som "noen som hadde passet for meg" om jeg hadde truffet ham da jeg var yngre.
Perfektlyimperfekt Skrevet 9. juli 2019 #17 Skrevet 9. juli 2019 Vanskelig å si om du er kjedelig av den grunn. Mange synes selv de er morsomme,men trenger ikke være min type humor. men helt ærlig høres det litt traust ut det du beskriver. Jeg fester ikke mye selv,men han jeg ender opp med må kunne bli med på bursdagsfest med venner eller en fest på nyttårsaften f.eks. Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #18 Skrevet 9. juli 2019 Ikke kjedelig men stødig, at du ikke fester er er pluss. Anonymkode: b22ea...171
Nadiahagen Skrevet 9. juli 2019 #19 Skrevet 9. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsom, sosial intelligent, rolig og snill. Fokuserer på fremtiden sin, drar hjem tidlig, verken drikker, røyker eller noenting. Liker ikke fester / med mindre er sånn familie fester/. Helt normal kar bortsett fra disse tingene. Anonymkode: 83ab6...b67 Hadde han enda blitt med på fjellturer så høres han helt perfekt ut slik jeg liker dem
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #20 Skrevet 9. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsom, sosial intelligent, rolig og snill. Fokuserer på fremtiden sin, drar hjem tidlig, verken drikker, røyker eller noenting. Liker ikke fester / med mindre er sånn familie fester/. Helt normal kar bortsett fra disse tingene. Anonymkode: 83ab6...b67 Nei. Dater en slik mann selv. Anonymkode: 8ad21...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå