Gå til innhold

Skrive at man vil treffes igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har vært på en hyggelig date med en mann som man ønsker å treffe igjen: burde man skrive dette rett ut? Eller bare takke for daten og vente på at han tar initiativ til å treffes igjen?

Tenker noe helt enkelt som "Tusen takk for en hyggelig date! Treffes gjerne igjen :-)"

Anonymkode: fcd34...463

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man har vært på en hyggelig date med en mann som man ønsker å treffe igjen: burde man skrive dette rett ut? Eller bare takke for daten og vente på at han tar initiativ til å treffes igjen?

Tenker noe helt enkelt som "Tusen takk for en hyggelig date! Treffes gjerne igjen :-)"

Ja kjør på! 

Anonymkode: 24919...46b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi lever ikke i 1819, så kvinner har i dag lov til å fortelle en mann at hun er interessert. 

Anonymkode: d4645...649

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet et par dager for å se hva han sier, hvis ikke kan du helt sikkert sende en slik melding 😊 jeg selv ville syntes det var litt rart å takke for daten, men heller si at du hadde det koselig og ønsker gjerne å gjenta det om han også ønsker det. 

Anonymkode: 775bd...e68

AnonymBruker
Skrevet

Eh hvis du bare skriver "takk for en hyggelig date" kan det jo tolkes som et hyggelig avslag. Skal du først skrive noe må du jo si at du vil treffes igjen 

Anonymkode: f9103...079

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synest forslaget var helt flott. Jeg hadde sendt den samme kveld og ikke vente i flere dager.

Anonymkode: bde8c...aca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synest forslaget var helt flott. Jeg hadde sendt den samme kveld og ikke vente i flere dager.

Anonymkode: bde8c...aca

Enig!😊

Lettere å holde kontakten videre. 

Anonymkode: 03f3a...0a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde satt pris på at dama hadde tatt kontakt ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...