AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Når man har vært på en hyggelig date med en mann som man ønsker å treffe igjen: burde man skrive dette rett ut? Eller bare takke for daten og vente på at han tar initiativ til å treffes igjen? Tenker noe helt enkelt som "Tusen takk for en hyggelig date! Treffes gjerne igjen :-)" Anonymkode: fcd34...463
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når man har vært på en hyggelig date med en mann som man ønsker å treffe igjen: burde man skrive dette rett ut? Eller bare takke for daten og vente på at han tar initiativ til å treffes igjen? Tenker noe helt enkelt som "Tusen takk for en hyggelig date! Treffes gjerne igjen :-)" Anonymkode: fcd34...463 Ja kjør på! Anonymkode: 24919...46b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Vi lever ikke i 1819, så kvinner har i dag lov til å fortelle en mann at hun er interessert. Anonymkode: d4645...649 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Ville ventet et par dager for å se hva han sier, hvis ikke kan du helt sikkert sende en slik melding 😊 jeg selv ville syntes det var litt rart å takke for daten, men heller si at du hadde det koselig og ønsker gjerne å gjenta det om han også ønsker det. Anonymkode: 775bd...e68
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Eh hvis du bare skriver "takk for en hyggelig date" kan det jo tolkes som et hyggelig avslag. Skal du først skrive noe må du jo si at du vil treffes igjen Anonymkode: f9103...079 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har vært på en hyggelig date med en mann som man ønsker å treffe igjen: burde man skrive dette rett ut? Eller bare takke for daten og vente på at han tar initiativ til å treffes igjen? Tenker noe helt enkelt som "Tusen takk for en hyggelig date! Treffes gjerne igjen :-)" Anonymkode: fcd34...463 Synest forslaget var helt flott. Jeg hadde sendt den samme kveld og ikke vente i flere dager. Anonymkode: bde8c...aca 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synest forslaget var helt flott. Jeg hadde sendt den samme kveld og ikke vente i flere dager. Anonymkode: bde8c...aca Enig!😊 Lettere å holde kontakten videre. Anonymkode: 03f3a...0a6 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Jeg hadde satt pris på at dama hadde tatt kontakt ja. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå