Gå til innhold

Dritt lei av samboeren min...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter barn nr 3 nå med han. Orker ikke mer. Han står på hus og alt av eiendeler. Eneste jeg eier er klærne mine, møbler og lamper. Alt av barne utstyr har kun jeg betalt for. Har fortsatt avbetaling på 20 000 for nødvendige utstyr (bilstol osv) vi har trengt til barna i løpet av årene. En annen gjeld på 30 000 i forbrukslån vi har brukt på huset. Vet jeg har gått i kvinnefellen. Men hvordan reise på en ryddig måte, og er det lurt med 3 barn å stå på bar bakke? Elsker han enda, men vet at forholdet ikke er bra for meg. Han er kald, viser ikke følelser, kommunikasjon er på bunn, han prioriterer feil osv. 

Anonymkode: b54b9...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også student fra august med 3 års studietid. 

Anonymkode: b54b9...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden har du fått 3 unger med han?!

Anonymkode: 8d59c...c0a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Venter barn nr 3 nå med han

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er også student fra august med 3 års studietid

Hvorfor driver du å dikter opp slike historier? Alle vet at du ikke skal begynne et nytt studie om under 2 måneder når du er gravid. Jeg er så lei av alle disse oppdikta samlivshistoriene på KG, sikker på at ingen av de er sanne

Anonymkode: 7b59b...7c2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor driver du å dikter opp slike historier? Alle vet at du ikke skal begynne et nytt studie om under 2 måneder når du er gravid. Jeg er så lei av alle disse oppdikta samlivshistoriene på KG, sikker på at ingen av de er sanne

Anonymkode: 7b59b...7c2

🤦‍♀️🤦‍♀️ Jeg har termin i januar, og skal ta ca et års permisjon fra studiet. 

Anonymkode: b54b9...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider