AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Hei, er en mann som er 24 år, er hyggelig, rolig og kansje litt teit. å folk tenker at eg er oppi 30 årene, har fått besjed om at eg er for voksen eller vertfall ser for voksen ut, vil liksom treffe noen som er på min alder da. å når eg går ut så ser folk veldig. ka ska eg sei, har bare oppført meg voksent siden 17 årene liksom, å fremdeles singel haha. Eg meine når folk spør om søstra di er datteren din, så ler eg bare haha. Er heller ikkje en som fester mye liksom, sitter heller på en cafe. Noen som har opplevdt dette? elle noen som kan gi tips? Anonymkode: 23635...166
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Du får gå på mer trendy cafeer da Anonymkode: 45430...a54
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 En jeg gikk på skole med ble plutselig tagget for et par år siden av ei dame angående at han hadde blitt pappa. Jeg trodde helt ærlig det var moren hans eller moren til samboeren hans, men neida, det var samboeren. Og hun er ikke eldre enn han heller, men yngre. Hun er vel nå 40, og ser ut som hun er nærmere 60. Anonymkode: c12e1...492
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Ja jeg har, jeg så ut som jeg var 30 når jeg var 24. Men slik holdt jeg meg i mange år. I 30 årene så jeg ut som de andre på min alder. Idag når jeg er 45+ så ser jeg yngre ut enn min alder. Veldig rart det der. Anonymkode: e66d0...0ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå