AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Ser innimellom at noen skriver det. Er det bare meg som synes det er noe dritt å se mye yngre ut enn man er? Anonymkode: 6c88e...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Tja når man når en viss alder er det iallefall greit å ikke se myyye eldre ut enn hva man er. Tror de fleste er blind på eget utseendet, jobber et sted der vi må ha fødselsår på alle som kommer, sikkert 90% av de som er like gamle som meg tenker jeg "hæ? Du ser jo mye eldre ut enn meg".... de gjør jo sannsynligvis ikke det da. Anonymkode: 18a12...897 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Kommer vel an på alder. Jeg tror veldig mange tenker at ungt utseende automatisk er noe positivt, men folks inntrykk av alder har jo med mange ting å gjøre. Fremtoning, væremåte, bekledning, hvem man omgås. Hvis du står i hettegenser med en gjeng mennesker som er ti år yngre enn deg, vil mange kunne anta at du er på deres alder. Jeg tenker at så lenge man er voksen og "ferdigutviklet" er det greit å se yngre ut. Men før 25 var ikke det noe jeg automatisk anså som positivt. Anonymkode: f55d8...df2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Jeg syns det er dritt, blir ikke tatt seriøst på jobb, når det kommer til hundeholdet mitt eller når jeg prøver å hjelpe fremmede. Jeg er 30, men har av fremmede fått høre at jeg visstnok bare går på vgs/ungdomsskole, "så hvorfor skal jeg vite noe om dette"? Jeg er høyt utdannet og kan mye, men blir ofte bedt om å hente noen "som har litt mer erfaring". Det er sinnsykt slitsomt, og det tærer på selvtilliten. Anonymkode: 4f7a5...482 6
Mynlen Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Du er voksen når du ikke lenger tar det som et kompliment at noen tror du er eldre enn du er. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har aldri tenkt at det at jeg ser mye yngre ut enn jeg er er en fordel eller noe positivt, snarere det motsatte. Det skaper mye mere trøbbel/ubehag enn det gir fordeler. Anonymkode: 28a74...5eb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 Fikk høre at jeg så ut som jeg gikk på ungdomskolen. Jeg er i slutten av tjuårene. Anonymkode: 7e769...64c
applestories Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 (endret) Jeg tror det bare er på Vinmonopolet jeg ser yngre ut enn jeg er. Men når du må vise leg når du er 34 mistenker man dem fort for å bare være litt snille... Endret 8. juli 2019 av applestories 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 ALLE tror de ser yngre ut enn de er, en liten livsløgn med andre ord. Anonymkode: 5fe4d...8eb 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 godt å høre at man ikke er alene! Det er en forventning om at man skal bli så glad hver gang noen påpeker det. Å se rundt 20 år yngre ut enn jeg er gjør jo at jeg hele tiden går rundt og forklarer meg for folk! Anonymkode: 6c88e...6c1 1
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ser innimellom at noen skriver det. Er det bare meg som synes det er noe dritt å se mye yngre ut enn man er? Anonymkode: 6c88e...6c1 Tja, det blir vel en fordel når vi runder 40. Selv er jeg 27 men blir fremdeles spurt om legitimasjon i butikkene. Om du tar det som et kompliment eller ikke blir jo opp til deg. 1
Filifjonkamor Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Kommer nok an på alderen, er du 18 år så vil du se ut som du er 18 år. Når du paserer 30 år, så er det helt greit å se yngre ut. 1
applestories Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 En kamerat av meg og jeg jobbet som vikarlærere, han for 13-14-åringer. Da kom det noen innom som ba ham hente læreren sin, de ville snakke med ham. Han var 27-28, i halvveis i gang med å anlegge helskjegg. Han var ikke særlig fornøyd med det "komplimentet".. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er snart 40 og først nå synes jeg det er greit at folk tror jeg er mye yngre. Men det er langt i fra bare positivt. Jeg er i tillegg lav og har en lys barnestemme. Jeg sliter med å bli tatt seriøst og det er ikke noe jeg innbiller meg. De av kollegene mine som er høyere, har normal stemme og ser ut som alderen de er blir tatt mye mer seriøst, de får en litt mer autoritær holdning. Når mannen min og jeg er ute, uansett hva det gjelder, så henviser folk seg alltid til han. Selv om jeg pratet først så svarer de, ser på mannen min og venter på et svar. Det er så jævla irriterende. Anonymkode: d7a19...a1a 3
MortenMinstelønn Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser innimellom at noen skriver det. Er det bare meg som synes det er noe dritt å se mye yngre ut enn man er? Ja, det er bare deg. Og vi andre snakker om deg når du ikke er tilstede. Det får du bare tåle. Siden du ser såååå mye yngre ut enn du er. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev: Ja, det er bare deg. Og vi andre snakker om deg når du ikke er tilstede. Det får du bare tåle. Siden du ser såååå mye yngre ut enn du er. Nå mobber du meg, nå ble jeg lei meg 😥 Anonymkode: 6c88e...6c1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er i begynnelsen av 40 årene og noen trodde jeg var storesøsteren til datteren min på 15 😂 Anonymkode: 70406...7a3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er 23 og synes ikke det er spesielt gøy å bli tatt for å være 15 år titt og ofte. Det var til og med engang i år jeg ble spurt om jeg skulle betale som barn, og aldersgrensen for å være barn der er 12 år. Altså, jeg vet jeg ser litt ung ut, men jeg ser ikke ut som at jeg er 12 altså, så noen mennesker er bare totalt blind på alder. Tenker også på de stakkars mennene som liker meg da, folk må jo tro de er pedofile. Jeg for min del skulle gjerne ha sett ut som at jeg var over 20 ihvertfall. Anonymkode: e9bd9...d63
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 23 og synes ikke det er spesielt gøy å bli tatt for å være 15 år titt og ofte. Det var til og med engang i år jeg ble spurt om jeg skulle betale som barn, og aldersgrensen for å være barn der er 12 år. Altså, jeg vet jeg ser litt ung ut, men jeg ser ikke ut som at jeg er 12 altså, så noen mennesker er bare totalt blind på alder. Tenker også på de stakkars mennene som liker meg da, folk må jo tro de er pedofile. Jeg for min del skulle gjerne ha sett ut som at jeg var over 20 ihvertfall. Anonymkode: e9bd9...d63 Ja, det er et problem i forhold men ¡¿12?! var de blinde eller de satt noe i øynene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå