Gå til innhold

Erfaringer med hekling av garn fra Drops?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på å hekle et pledd med ikke så altfor tynt garn. Har du erfaring,med bl.a Karisma fra Drops? Kvalitet? Nupper det? Andre garntyper som er gode til hekle pledd?

Anonymkode: 84399...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karisma er et kjempefint garn! Min erfaring er at det nupper lite, og at det er varmt og godt. Ser for meg at det passer veldig fint til et teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Karisma er et kjempefint garn! Min erfaring er at det nupper lite, og at det er varmt og godt. Ser for meg at det passer veldig fint til et teppe.

Tusen takk for svar. Da gleder jeg med til å kjøpe Karismagarn😀 Har du erfsring med oppskrifter fra garnstudio? Vurderer hekle et sikksakkteppe,men ser i kommentarfeltet at noen skriver at det er flere feil i oppskriften? Da blir jeg litt skeptisk. 

Anonymkode: 84399...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Da gleder jeg med til å kjøpe Karismagarn😀 Har du erfsring med oppskrifter fra garnstudio? Vurderer hekle et sikksakkteppe,men ser i kommentarfeltet at noen skriver at det er flere feil i oppskriften? Da blir jeg litt skeptisk. 

Anonymkode: 84399...3f0

Ja, jeg har brukt noen av deres oppskrifter. Synes de er ekstremt overkompliserte, men det synes jeg generelt om måten alle norske oppskrifter er bygd opp på. Men jeg har ikke møtt på noen feil altså. :vetikke:

Jeg liker best engelske oppskrifter, og bruker derfor ravelry til å finne nye ting å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...