AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Del Skrevet 8. juli 2019 Lurer på å hekle et pledd med ikke så altfor tynt garn. Har du erfaring,med bl.a Karisma fra Drops? Kvalitet? Nupper det? Andre garntyper som er gode til hekle pledd? Anonymkode: 84399...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2019 #2 Del Skrevet 9. juli 2019 Karisma er et kjempefint garn! Min erfaring er at det nupper lite, og at det er varmt og godt. Ser for meg at det passer veldig fint til et teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Del Skrevet 9. juli 2019 24 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Karisma er et kjempefint garn! Min erfaring er at det nupper lite, og at det er varmt og godt. Ser for meg at det passer veldig fint til et teppe. Tusen takk for svar. Da gleder jeg med til å kjøpe Karismagarn😀 Har du erfsring med oppskrifter fra garnstudio? Vurderer hekle et sikksakkteppe,men ser i kommentarfeltet at noen skriver at det er flere feil i oppskriften? Da blir jeg litt skeptisk. Anonymkode: 84399...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2019 #4 Del Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Da gleder jeg med til å kjøpe Karismagarn😀 Har du erfsring med oppskrifter fra garnstudio? Vurderer hekle et sikksakkteppe,men ser i kommentarfeltet at noen skriver at det er flere feil i oppskriften? Da blir jeg litt skeptisk. Anonymkode: 84399...3f0 Ja, jeg har brukt noen av deres oppskrifter. Synes de er ekstremt overkompliserte, men det synes jeg generelt om måten alle norske oppskrifter er bygd opp på. Men jeg har ikke møtt på noen feil altså. Jeg liker best engelske oppskrifter, og bruker derfor ravelry til å finne nye ting å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå