AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Del Skrevet 8. juli 2019 Hei! Trenger et produkt for å måle temperetauren i et basseng. Hva slags produkter finnes for dette? Er dette et slikt produkt? https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-kontor-fritid/fritid/termometer-og-hygrometere/bassengtermometere/analogt-bassengtermometer-p48587?gclid=CjwKCAjw04vpBRB3EiwA0IiearxEDOZfLt36HgYmZJ10xEzFKFZ7uDyVCYss5CU6fcBhcbWLull11xoC_5sQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 2f0aa...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. juli 2019 #2 Del Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Trenger et produkt for å måle temperetauren i et basseng. Hva slags produkter finnes for dette? Er dette et slikt produkt? https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-kontor-fritid/fritid/termometer-og-hygrometere/bassengtermometere/analogt-bassengtermometer-p48587?gclid=CjwKCAjw04vpBRB3EiwA0IiearxEDOZfLt36HgYmZJ10xEzFKFZ7uDyVCYss5CU6fcBhcbWLull11xoC_5sQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 2f0aa...e6d Jeg har to slike en på hytta og en hjemme i bassenget. Funker helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Del Skrevet 8. juli 2019 7 timer siden, stan skrev: Jeg har to slike en på hytta og en hjemme i bassenget. Funker helt greit. Er den korrekt? Måler den riktig temperatur? Anonymkode: 2f0aa...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. juli 2019 #4 Del Skrevet 9. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den korrekt? Måler den riktig temperatur? Anonymkode: 2f0aa...e6d Når man har kun et termometer så er det det som bestemmer hva riktig temperatur er. 🙂 Trikset er å sammenligne i butikken, ta det som viser det samme som flertallet. Jeg opplever at de viser riktig, men vet ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 9. juli 2019 #5 Del Skrevet 9. juli 2019 Du finner måler av badetemperaturer flere steder, også på Biltema og Clas Ohlson. Jeg vil tro alle fungerer like bra. Vi har forøvrig den du linker til, men det er bare helt tilfeldig at det er den vi har. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå