Gå til innhold

Tanker om ulike bloggere


Gjest nyherinne

Anbefalte innlegg

Gjest nyherinne

Hei. La meg begynne med å si at det er ikke sånn at jeg kommer til å nevne navn å den bloggen jeg tenker på, for da oppnår jeg ikke det eg vil. Hva er det med bloggere? Er dette et konstant tigger opplegg? Jeg mener de "får" klær men jeg vet jo at mange av de må selv sende en henvendelse for å oppnå kontakt med de ulike klesfirma osv... Men så har man da bloggere som skriver konstant om dårlig råd. Og når man da leser at de har fått gjeldsordning og man kjenner lovverket så vet man at de lyver, for hvis det stemmer at de har så lite til overs så  vet jeg at de ikke ville ha trukket så mye i mnd. Men hva oppnår man med å skrive slike ting? Og hva er det som gjør at bloggere mener at de selv er gode reklame plakater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var store penger å tjene på blogger før i tiden, og da leverte bloggerne også kvalitetsinnlegg imotsetning til i dag. Nå som det har blitt så populært å være blogger, eller i det hele tatt operere i influnecermiljøet så er det lite penger å hente, og de aller fleste av dem fremstår som useriøse der de reklamerer for ubrukelige piller og annet ræl som ingen egentlig trenger.

Jeg tror det er mange som tenker at det er så enkelt å drive som influencer ettersom man lett kan tjene penger, derfor så er det flere som tigger etter produkter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...