AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Hvordan avviser jeg noen uten å være slem? Anonymkode: ad91d...1df
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 For eksempel "synes det var hyggelig å treffe deg, men følte ikke at vi hadde noe særlig til kjemi/følte ingen gnist". For eksempel. Anonymkode: 30a08...679 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Ordvalget vil jo variere litt etter om du kjenner vedkommende, om dere har datet og så videre. Men en eller annen variant av «Hei. Jeg synes du er en fin person, men jeg har dessverre ikke de rette følelsene for deg. Lykke til videre.» burde være grei. Anonymkode: 776f7...76b
Måneskinn Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Den som blir avvist kan nok føle at du er slem, uansett. Men prøv å si ting på en grei måte - tenk over hvordan du selv ville blitt avvist. Hva ville du at den andre skulle si til deg om det var omvendt. Ærlighet varer alltid lengst er mitt motto, og det er ikke alltid hva du sier men hvordan du sier det . 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Du er ikke helt den jeg leter etter. Anonymkode: 58bd9...7c5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå