Lille smurf Skrevet 6. mai 2005 #21 Skrevet 6. mai 2005 Tenker vi skal ha det sånn også, ..(men tror ikke gommens far hadde så lyst på ) Og selvfølgelig gommen!!!!!!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #22 Skrevet 6. mai 2005 Det blir bare brudgommen som får knappehullsblomst i vårt bryllup. K ...skrev jeg i går...men i dag har jeg vært og bestilt en til brudgommens forlover også! K
Gjest tommeline i.i. Skrevet 7. mai 2005 #23 Skrevet 7. mai 2005 Noen som vet hva som er vanlig i forhold til knapphullsblomst når brudgommen har bunad?
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #24 Skrevet 7. mai 2005 Vet ikke om det er noen regler på det men min far skal følge meg til alters og han skal ha både bunad og knappehullsblomst
smilepia Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 Knapphullsbolmst e.l skal man ikke bruke til bunad. Bunaden er festdrakt nok i seg selv, og skal da ikke pyntes noe utover sølvet som hører til (derfor du ikke skal ha andre smykker til f.eks) Men om om noen har lysst til å ha en blomst i tillegg, er det sikker ikke der værste man kan gjøre ;-) F.eks ser man jo ofte at folk har 17.mai sløyfe på bunad - en pen blomst er vel like pent som det?
tommeline Skrevet 8. mai 2005 #26 Skrevet 8. mai 2005 Knapphullsbolmst e.l skal man ikke bruke til bunad. Bunaden er festdrakt nok i seg selv, og skal da ikke pyntes noe utover sølvet som hører til (derfor du ikke skal ha andre smykker til f.eks) Men om om noen har lysst til å ha en blomst i tillegg, er det sikker ikke der værste man kan gjøre ;-) F.eks ser man jo ofte at folk har 17.mai sløyfe på bunad - en pen blomst er vel like pent som det? Ja, tenkte nok det var slik... Neste spørsmål: Når da min far og hans forlover kommer til å ha dress/smoking, bør de da få en knapphullsblomst for å skille seg ut? Blir jo rart med blomst på de og ikke brudgommen...
Linn3c Skrevet 9. mai 2005 #27 Skrevet 9. mai 2005 Hos oss skal brudgommen ha, bruda sin far og brudgommen sin far ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå