Gjestt Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Sist gang jeg var på fylla, drakk jeg litt for masse. Var hos en kompis som jeg vet liker meg, sammen med noen av kompisene hans som jeg ikke kjenner og en annen jente. Som sagt drakk jeg litt for masse og endte opp med å kline med han ene kompisen jeg ikke kjente. Senere gjekk vi på badet og hadde sex. Husker lite av det, ønsker det aldri hadde skjedd og livredd for hva di andre tenker om meg eller om dei vet det. Følte ikke dei andre va så fulle, men ganske sikker dei vet det. Vet ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Bare lat som om det aldri har skjedd og bare si at ingenting skjedde om noen skulle spørre. Anonymkode: f4019...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Amatør. Jeg mistet jomfrudommen min på et offentlig toalett med en bulgarsk prostituert. Anonymkode: 1fdc1...4a3 5
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Ta det med ro. Å miste jomfrudommen var ikke noe spesielt i det hele tatt, og jeg bare tenkte skuffet "og det var det?" Og det skjedde andre gang jeg drakk, på en stor sommerfest. Og ja, folk skjønte det når vi stakk og så kom tilbake! Og jeg fikk en helsikes kjeft av broren min som var der. Ikke morsomt. Men du kommer over det, og i ettertid vil du ikke bry deg. Eller smile av det Bare tro meg på mitt ord : du er ikke den eneste som har gjort det på den måten. Mange på verre måter! MYE verre måter. Jeg regner med at du ikke er for ung da!
Gjestt Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2019 35 minutter siden, SoWhat? skrev: Ta det med ro. Å miste jomfrudommen var ikke noe spesielt i det hele tatt, og jeg bare tenkte skuffet "og det var det?" Og det skjedde andre gang jeg drakk, på en stor sommerfest. Og ja, folk skjønte det når vi stakk og så kom tilbake! Og jeg fikk en helsikes kjeft av broren min som var der. Ikke morsomt. Men du kommer over det, og i ettertid vil du ikke bry deg. Eller smile av det Bare tro meg på mitt ord : du er ikke den eneste som har gjort det på den måten. Mange på verre måter! MYE verre måter. Jeg regner med at du ikke er for ung da! Takk for svar, men det jeg er mest bekymret for er hva andre tenker om meg, gir dårlig inntrykk av meg på en måte. Er 18😉
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Akkurat nå, Gjestt skrev: Takk for svar, men det jeg er mest bekymret for er hva andre tenker om meg, gir dårlig inntrykk av meg på en måte. Er 18😉 Tror virkelig ikke at de tenker dårlig om deg. Kanskje de prater litt og SÅ ER DET GLEMT! Det skjer snart noe som de heller vil prate om. Sånn er det alltid. Nye ting skjer. Det var virkelig ikke så spesielt at det er noe å snakke om i lange tider 🙂 Godt å se at du er 18. Var et øyeblikk redd du kunne være mindreårig. Ikke pga måten du formulerte deg på, men en vet jo aldri. Legg det bak deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 Lær av hendelsen og husk å ikke drikke så mye slik at du ikke kan kontrollere deg selv...... Synd å skulle miste noe så fint i fylla. Ville vært mer bekymra for at jeg mista jomfrudommen i fylla enn hva andre tenker. Om du virkelig bryr deg om hva folk tenker så kan det iallefall være lurt å ikke drikke seg hinsides, hva er poenget?? Anonymkode: f5b32...716
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Mistet du den i fylla? Men, når du ble edru, kunne du ikke lete? Muligens du hadde funnet den igjen Anonymkode: 09972...4ea
Pragmatiker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 14 timer siden, Gjestt skrev: Sist gang jeg var på fylla, drakk jeg litt for masse. Var hos en kompis som jeg vet liker meg, sammen med noen av kompisene hans som jeg ikke kjenner og en annen jente. Som sagt drakk jeg litt for masse og endte opp med å kline med han ene kompisen jeg ikke kjente. Senere gjekk vi på badet og hadde sex. Husker lite av det, ønsker det aldri hadde skjedd og livredd for hva di andre tenker om meg eller om dei vet det. Følte ikke dei andre va så fulle, men ganske sikker dei vet det. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Du ler av det! Det er det du gjør. Det er det alle gjør. Herregud, jeg har sett så mye "verre" enn det, kom igjen a! Hva slags venner har du, egentlig? Bedehusgjeng? Du vet at de folka også gjør masse, masse kinky som de dysser ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå