Gå til innhold

"Fotografbilder" tatt i syden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett disse portrettbildene folk får tatt av seg selv i Syden av "proffe" fotografer? Bilder av at man poserer inntil et tre eller liggende på magen på bakken, enten en og en eller i grupper,  gjerne med kunstige blomster strødd rundt. Bildene er helt grusomme! 😂 Samtlige bilder jeg har sett, og det er ikke få,  siden folk elsker å legge de ut i sosiale medier, er like; alle poserer likt og bildene er overredigert noe voldsomt, folk er helt oransje i huden, sannsynligvis med et filter, siden nesten samtlige med blå øyne ser brunøyde ut og så er bildene blurret så mye at folk nesten ikke har ansiktstrekk igjen! 🤣🤣🤣 Jeg ler meg skakk av disse bildene! Hvordan kan noen betale for dette??

(Flytt til Skråblikk om det passer bedre der.)

Anonymkode: a7289...d30

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi må ha veldig ulike omgangskretser. Jeg har kun én "venn" som legger ut noe lignende det du beskriver. 

Endret av Frostrose
Autocorrect
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må være i din omgangskrets, for jeg har aldri sett noen sånn bilder.

Anonymkode: def03...e7f

• Liker 7
Skrevet

Det har jeg aldri sett. Er det noe nytt i det siste?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, mimmis25 skrev:

Det har jeg aldri sett. Er det noe nytt i det siste?

Relativt nytt er det nok, dette er vel tredje sommeren jeg ser disse bildene. Ekstremt mange er det jo ikke som legger dem ut, men nok til at jeg har sett at det er en greie. De er ikke signert/merket, så det er ikke sikkert du har tenkt over/skjønt at det ikke er familien selv som har tatt dem. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett...

Anonymkode: ceb93...116

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De bildene er helt krise. En i familien ga familiens eldre et sånt type bilde blåst opp på lerret til jul.

Anonymkode: 2c041...3df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For ikke å glemme de av par på stranden med ungene redigert inn i himmelen 😂😂😂

Anonymkode: 14f51...052

• Liker 9
Skrevet

Aldri sett... men fikk veldig lyst til å se disse bildene nå!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg faktisk ikke noe på.

Anonymkode: b04da...c9e

Skrevet

Åh, finnes de ennå? Jeg så noen av dem for 3-4-5 år siden, men har ikke sett dem i det siste. I min utvidede bekjentskapskrets var disse bildene populære omtrent samtidig som de portrettbildene med svart bakgrunn, hvor man hvilte armene og hodet på et speil eller en slags blank bordplate. 

• Liker 4
Skrevet

Hahaha, disse er forferdelige

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaahhaahah! Ja, de har jeg sett

Anonymkode: 7e4e8...c13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ullvott skrev:

Åh, finnes de ennå? Jeg så noen av dem for 3-4-5 år siden, men har ikke sett dem i det siste. I min utvidede bekjentskapskrets var disse bildene populære omtrent samtidig som de portrettbildene med svart bakgrunn, hvor man hvilte armene og hodet på et speil eller en slags blank bordplate. 

Ja det var et «modellbyrå» som reiste rundt mener jeg? Jeg ble oppringt da en bekjent hadde lagt igjen nummeret til noen venner for å oppnå rabatt 😫

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.photoalanya.com/en/

Bildene på nettstedet er ihvertfall mye bedre enn mange av de jeg har sett. Men ja, er helt sikkert et av firmaene, siden siste eksemplet jeg så lagt ut av en bekjent var fra nettopp Alanlya.

Skrevet

Uff, ja, sånne har jeg dessverre sett! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har sett noen sånne på FB, men er heldigvis noen år siden nå. Skikkelig blodharry! Ler meg i hel:lol:

Anonymkode: f0576...bda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

https://www.photoalanya.com/en/

HAhaha bildene inne på familie kategorien ser jo ut som minnebilder fordi ungen har dødd eller noe.

Anonymkode: 1eb80...954

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2019 den 23.41, Ullvott skrev:

De er jo mye lenger siden disse bildene var in. Jeg husker folk tok slike bilder da jeg gikk på vgs, for 11-14 år siden. 

Anonymkode: 97fbe...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...