AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #21 Skrevet 8. juli 2019 V50 står på samme platform som Ford Focus, så det er en heller liten bil - Golf-størrelse. Med det sagt, så var både Focus og V50 blant de aller mest pålitelige bilene da de var nye. Den upålitelige PSA dieselen og den lave høyden på V50 gjør serien uaktuell for oss (de sliter allerede på grusvei), men en V70 med D5 kan jeg egentlig tenke meg når vi vokser ut av minivantiden. Anonymkode: 8fd23...edd 1
Lille-pus Skrevet 8. juli 2019 #22 Skrevet 8. juli 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: V50 står på samme platform som Ford Focus, så det er en heller liten bil - Golf-størrelse. Med det sagt, så var både Focus og V50 blant de aller mest pålitelige bilene da de var nye. Den upålitelige PSA dieselen og den lave høyden på V50 gjør serien uaktuell for oss (de sliter allerede på grusvei), men en V70 med D5 kan jeg egentlig tenke meg når vi vokser ut av minivantiden. Anonymkode: 8fd23...edd Klipper inn denne tabellen som gir en grei oversikt til dere Endret 8. juli 2019 av Lille-pus 1
Whistler Skrevet 8. juli 2019 #23 Skrevet 8. juli 2019 Som V50 eier kan jeg si at oppgitt forbruk i tabellen er særdeles optimistisk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #24 Skrevet 8. juli 2019 6 timer siden, Whistler skrev: Som V50 eier kan jeg si at oppgitt forbruk i tabellen er særdeles optimistisk. Det kan en annen V50 eier være helt enig med deg i! Anonymkode: 2b7d0...319 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå