Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært i et forhold i 10 år som nå er avsluttet for en stund siden, og jeg burde vel komme meg tilbake i datingverden. 

Jeg har av og på i forholdet hatt kontakt med to tidligere flammer (uten at det har vært noe i veien med det..... Der har mannen min kunnet lese alle meld osv har vært type bursdags melding og en snap frs ferier.... ) 

Nå som jeg er singel igjen har begge disse to spurt om vi kanskje skal treffes, nå bor vi i samme by og det hadde vært hyggelig.... Men sannheten er at jeg på disse ti årene har lagt på meg 25 kg 😮 og det tørr jeg rett og slett ikke å stå inne for. Hvor fort er drt mulig å gå ned i vekt, og hvor lenge er det mulig å utsette en slik innvitasjon om å treffes 🙄🤣

Anonymkode: cb6c3...113

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor burde du begynne å treffe menn? Hva med å bare ta vare på deg selv og være singel en stund? Å gå ned i vekt er jo en fin start. 25 kg kan du gå ned på et halvår om du er streng og holder deg innenfor et kaloribudsjett på 1600 kalorier hver dag. Men det er sjeldent noen som klarer det, dermed tar det lengre tid. 

Har selv kommet ut av et forhold, og har per definisjon ikke vært singel/alene siden jeg var 16 år gammel (er nå 24 år). Har vært i to forhold i denne perioden, men når det første forholdet endte var vi fwb i noen år før jeg traff en ny mann. Så nå er jeg helt alene og jeg har store planer om å nyte det, ta vare på meg selv, gå ned noen kg, bli bedre kjent med meg selv. Før eller siden dukker den rette opp, har ikke tenkt å stresse, men skal sørge for at jeg kan bli den beste versjonen av meg selv før han dukker opp. 

Anonymkode: d7a04...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...