Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg sliter med å holde en samtale når jeg sitter på kafe. Veldig lite spennende og veldig frustrerende!

Jeg pleide å møte gutter på byen tidligere. Dansa og fikk kjemi. Da var ting lett som en plett, man kunne ganske fort finne ut hva man passa sammen med, og jeg følte at jeg mestra det der bra. 

Jeg er hele ELENDIG på kafè! Har av og til gått en tur ute i stedet. Det er bedre men ikke så forferdelig spennende alltid det heller.

Noen som har tips til en anerledes, kanskje mer aktiv date?

Anonymkode: e71b9...40d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Biljard, da har man noe å holde på med

Anonymkode: 866e5...b50

AnonymBruker
Skrevet

Tur.🥰

Anonymkode: 9a142...59d

AnonymBruker
Skrevet

Take away?

Anonymkode: 4267a...14d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Føler jeg sliter med å holde en samtale når jeg sitter på kafe. Veldig lite spennende og veldig frustrerende!

Jeg pleide å møte gutter på byen tidligere. Dansa og fikk kjemi. Da var ting lett som en plett, man kunne ganske fort finne ut hva man passa sammen med, og jeg følte at jeg mestra det der bra. 

Jeg er hele ELENDIG på kafè! Har av og til gått en tur ute i stedet. Det er bedre men ikke så forferdelig spennende alltid det heller.

Tar max en halv time. Det er ikke egentlig en date. Lære deg å kommunisere ellers blir det ikke noen lykkelig forhold til slut...

Anonymkode: 0c524...29e

Skrevet

Gå tur rundt et lite vann eller en liten turløype f.eks. Hvis du ser at dette ikke er noe for deg, så avbryter du etter én runde. Har det potensiale, så gå en runde eller to til. Dere blir også opptatte med å gå, og kan prate om småting som dere ser eller føler underveis, i stedet for å se hverandre dypt inn i øynene og føle at dere må prestere kommunikasjonsmessig på kafé. 

AnonymBruker
Skrevet

du er singel ?

hvorfor i alle dager må du ty til nett dating? 

Anonymkode: 738a2...f8b

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og dine dates hater kafédate med deg. Du klarer ikke å holde en samtale gående fordi du er svak i en sosial setting.

AnonymBruker
Skrevet

Å gå ute på steder det skjer noe. I Oslo: Bondens marked, elvelangs, musikkens dag eller hva som helst som interesserer deg/dere.

Anonymkode: 5b8ef...aa5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er singel ?

hvorfor i alle dager må du ty til nett dating? 

Fordi det er sånn man finner noen nå om dagen 

Anonymkode: c1272...1ab

AnonymBruker
Skrevet

Man kan gjøre nesten hva som helst på en date. Drikke vin, gå på konsert, være på båttur, kjøre motorcross, ta en skummel bane på tivoli, ta en svømmetur, gå på fjellet, hoppe i fallskjerm, prøve ny trening sammen, lage mat etc.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er sånn man finner noen nå om dagen 

herregud må du liksom følge strømmen. Du forteller jo egentlig at du er lat og ikke på noen måte attraktiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

herregud må du liksom følge strømmen. Du forteller jo egentlig at du er lat og ikke på noen måte attraktiv. 

Eller effektiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller effektiv. 

du kommer til å kjede deg resten av livet. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gå ute på steder det skjer noe. I Oslo: Bondens marked, elvelangs, musikkens dag eller hva som helst som interesserer deg/dere.

Anonymkode: 5b8ef...aa5

Dette er viktig. GJØR noe som dere kan snakke om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, SM30 skrev:

Og dine dates hater kafédate med deg. Du klarer ikke å holde en samtale gående fordi du er svak i en sosial setting.

Oi, følte du deg sterk og mannlig nå? 

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, SM30 said:

Du må føle deg ganske så bra etter å ha gitt så konstruktivt svar? 

Til Ts, hvorfor ikke gå ut på byen igjen, hvis det funker for deg? Eller avtale noe ute på en klubb i stedet for kafé?

Jeg har hatt morsomme dates på vernissage også, mye å snakke om da og gratis alkohol;) 

Og ikke hør på de stakkars sexløse som nærer av å gulpe opp tull og ikke skjønner at det er på nett de fleste blir kjent om dagen.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det å gå tur er en veldig god ide for å bli bedre kjent.

Ellers vil jeg bare kommentere ditt innlegg. Hvorfor føler du at du må holde samtalen i gang? Er det ikke like mye opptil din partner? Mitt råd er å slapp mer av på dating og la din partner få komme med forslag til samtale. Hvis du føler det slitsomt, så kan det veldig godt hende at din partner også synes det er slitsomt fordi du uttrykker det, på en måte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, exictence skrev:

Jeg synes det å gå tur er en veldig god ide for å bli bedre kjent.

Ellers vil jeg bare kommentere ditt innlegg. Hvorfor føler du at du må holde samtalen i gang? Er det ikke like mye opptil din partner? Mitt råd er å slapp mer av på dating og la din partner få komme med forslag til samtale. Hvis du føler det slitsomt, så kan det veldig godt hende at din partner også synes det er slitsomt fordi du uttrykker det, på en måte.

tipper hun kan tro hun får draget uten sminke. Og skylder på alle andre. At man ikke har intelligens til å finne på noe annet, men på si det på KG sier sitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...