Gå til innhold

Parkering i Kongsberg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som er kjent i Kongsberg her? Jeg må parkere i 3-4 dager der, da jeg skal ta toget derfra. Finnes det lett tilgjengelige patkeringsplasser  som ikke er alt for dyre? Helst i nærheten av togstasjonen?

Anonymkode: d2835...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er parkeringplass rett på baksiden av stasjonen, vet ikke hvor dyrt det er.  Du må ta inn ved rundkjøringen ved sykehuset og inn ved, og forbi den lille Shell Express stasjonen, og fortsette langs Baneveien.Bane Nor har nettopp overtatt parkeringen, så det er nytt system. Bare pass på å parker på rett sted, og ikke pendlerparkering. Er visst mange som har gått på en smell der i det siste. Er også en parkeringkjeller på det lille senteret rett ved siden av. Hvor lenge du kan parkere der, vet jeg desverre heller ikke.

Anonymkode: 3426d...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er parkeringplass rett på baksiden av stasjonen, vet ikke hvor dyrt det er.  Du må ta inn ved rundkjøringen ved sykehuset og inn ved, og forbi den lille Shell Express stasjonen, og fortsette langs Baneveien.Bane Nor har nettopp overtatt parkeringen, så det er nytt system. Bare pass på å parker på rett sted, og ikke pendlerparkering. Er visst mange som har gått på en smell der i det siste. Er også en parkeringkjeller på det lille senteret rett ved siden av. Hvor lenge du kan parkere der, vet jeg desverre heller ikke.

Anonymkode: 3426d...120

Det lille senteret er på samme side  av jernbanen som stasjonen.

Anonymkode: 3426d...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Det lille senteret er på samme side  av jernbanen som stasjonen.

Anonymkode: 3426d...120

Tusen takk for svar, snille deg!

Anonymkode: d2835...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...