Gå til innhold

Ville du sett på dette som utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom en dame ligger i senga med dame og koser med hun,og  blir sleike bare i fitta og kroppen? Siden kjærsten ikke har tid for å møtes..

det er jo en av samme kjønn? Jeg ville ikke hatt problem hvis eks kjæresten min ble sugd av en gutt! 

Anonymkode: d83fc...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er utroskap! Fordi det er samme kjønn så er det greit? Not. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnsex er også sex. Så ja. 

Anonymkode: 7b3b5...3a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hvis han hadde fortalt meg om det etterpå, jeg tenner veldig på menn som har sex med hverandre nemlig. Hadde det vært med ei dame hadde det vært utroskap for meg. 

Anonymkode: f4981...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg mann, men jeg anser det som utroskap på samme måte som jeg anser det at kjæresten min hadde blitt sugd eller sugd en annen mann, som utroskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mannen her hadde jeg blitt skikkelig skuffa. Skuffa for å ikke fått blitt med, ikke engang for å se på. Makan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg spiller det ingen rolle hvilket kjønn det er, det er handlingen som avgjør, og dette er helt klart utroskap i mim bok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en dame ligger i senga med dame og koser med hun,og  blir sleike bare i fitta og kroppen? Siden kjærsten ikke har tid for å møtes..

det er jo en av samme kjønn? Jeg ville ikke hatt problem hvis eks kjæresten min ble sugd av en gutt! 

Anonymkode: d83fc...cd9

Det kan ingen svare på bortsett fra paret det gjelder. Hva utroskap  defineres som, handler om hvilke regler man skal ha i parforholdet. Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd, i arbeidsforhold og i sammenheng med økonomiske forpliktelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kjønnet som avgjør om noe er utroskap, men hva man gjør og sviket mot partneren. Hvor grensa går setter paret selv for sitt forhold, men det man gjør uten at partneren på forhånd har godtatt det, er ikke greit.

Anonymkode: 2a44c...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ligge naken sammen med en digg dame... 

Anonymkode: a1029...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det som utroskap, mannen min gjør ikke det. Han sier jeg får ha sex med andre jenter hvis jeg ønsker det, fordi jeg ikke er lesbisk og han derfor ikke føler seg «truet» av det. Folk har ulike syn på hva som er utroskap, så det må man kjenne på selv og avklare med partneren sin om hvor grensen går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde blitt veldig skuffa over og ikke fått sett på eller blitt med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...