Gå til innhold

P.g.a. dette blir jeg forbannet!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjerningsmennene burde ha fått kjenne det samme på sin kropp som straff! :angry:
https://www.tv2.no/nyheter/10709877/  

Dette er tråden for å si det som det er når vi blir skikkelig sinte og reagerer på noe! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Parkeringsvakt

Litt vanskelig å bry seg når vi dreper dyr i hundretusener fordi vi har lyst å bli feite på burgere. Lam = drep dem gjerne. Måkeunger = buhu dette gjør meg trist

Hmm, en interessant opplevelse å være så kontroversiell på nett 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Enig :kjefte:

Den var ikke til brukeren over meg :jolie:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Så artikkelen tidligere i dag, og tenkte at måker er veldig søte når de er babyer. Så vokser de opp og blir noen skikkelige motbydelige og plagsomme skapninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
6 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Ja til å drepe alt som er motbydelig ! 

Det er jeg helt uenig i. Du misforsto innlegget mitt, eller er du sarkastisk?!

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senking av hund med søkker og faenskap: "Strafferammen for liknende overtredelser ligger på mellom 60 og 90 dager i fengsel", opplyser stasjonssjef Toppe til avisa. 

Det er altfor mild straff. :angry:  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, #Rasshøl skrev:

Så artikkelen tidligere i dag, og tenkte at måker er veldig søte når de er babyer. Så vokser de opp og blir noen skikkelige motbydelige og plagsomme skapninger. 

Måker er frihetens hvite lys på himmelen og en selvstendighetens og ærlighetens stemme i en forløyet verden- og på Sørlandet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
8 timer siden, Tøytigern skrev:

Måker er frihetens hvite lys på himmelen og en selvstendighetens og ærlighetens stemme i en forløyet verden- og på Sørlandet.

Jeg har medfølelse for de stakkars fuglene her, jeg syns ikke de fortjente å bli mishandlet slik. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg forbannet at folk ikke respekterer båndtvangen. Hva får folk til å innbille seg at de glatt kan gi blaffen i loven. Hvert år blir det i media  fortalt om store skader som løshunder har gjort. Alle hundeeiere vet at det er båndtvang. Jæbbla egoister..:raven:

https://www.nrk.no/vestfold/_-en-ble-bitt_-to-andre-ble-trolig-jaget-pa-sjoen-1.14619777

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Chantielle skrev:

Det gjør meg forbannet at folk ikke respekterer båndtvangen. Hva får folk til å innbille seg at de glatt kan gi blaffen i loven. Hvert år blir det i media  fortalt om store skader som løshunder har gjort. Alle hundeeiere vet at det er båndtvang. Jæbbla egoister..:raven:

https://www.nrk.no/vestfold/_-en-ble-bitt_-to-andre-ble-trolig-jaget-pa-sjoen-1.14619777

Helt enig.

Noe annet som gjør meg virkelig forbannet, dumping av dyr, høysesong for det nå :kjempesinna: :kjefte: Slike mennesker må jo mangle alt som er av empati og sympati 😠 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2019 den 21.01, #Rasshøl skrev:

Så artikkelen tidligere i dag, og tenkte at måker er veldig søte når de er babyer. Så vokser de opp og blir noen skikkelige motbydelige og plagsomme skapninger. 

Samme gjelder mennesker også for det meste...mennesker vokser opp og blir motbydelige, ekle skapninger. De ødelegger, lager krig, og masse annet dårlig i verden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Helt enig.

Noe annet som gjør meg virkelig forbannet, dumping av dyr, høysesong for det nå :kjempesinna: :kjefte: Slike mennesker må jo mangle alt som er av empati og sympati 😠 

Ja,høysesong for dumping av dyr,spesielt katter. Det er motbydelig hva folk kan gjøre mot uskyldige dyr. Det er nifst å tenke på at mennesker med så manglende empati ferdes fritt omkring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 20.59, Parkeringsvakt skrev:

Litt vanskelig å bry seg når vi dreper dyr i hundretusener fordi vi har lyst å bli feite på burgere. Lam = drep dem gjerne. Måkeunger = buhu dette gjør meg trist

Hmm, en interessant opplevelse å være så kontroversiell på nett 🤔 

Det gjør meg vesentlig mer trist når det er pur faenskap mot levende vesener, ja - men, meg om det.

Skummelt at det ikke ser ut til å finne noen grenser på fantasi når det gjelder å plage uskyldige dyr. Disse "menneskene" laller fritt rundt også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Parkeringsvakt
On 7/6/2019 at 9:07 PM, #Rasshøl said:

Det er jeg helt uenig i. Du misforsto innlegget mitt, eller er du sarkastisk?!

Ja. Nei. Jeg ønsker ringe en venn

On 7/9/2019 at 1:08 PM, vintage said:

Det gjør meg vesentlig mer trist når det er pur faenskap mot levende vesener, ja - men, meg om det.

Skummelt at det ikke ser ut til å finne noen grenser på fantasi når det gjelder å plage uskyldige dyr. Disse "menneskene" laller fritt rundt også.

Hva definerer du som pur faenskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...