AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Har fått påvist herpes i underlivet og er på bedringens vei etter ett helt for jævlig førsteutbrudd. Har sett litt der nede nå og blemmene er sprukket og de åpne sårene begynner å tørke inn. Men huden på slimhinnene er blitt helt hvit og litt skrukkete. Ser ut som jeg har ligger i vann alt for lenge. Hva skyldes dette? Er det herpes infeksjonen som gjør dette, eller er det noe annet? Noen som har herpes og vet? Anonymkode: 75019...e45
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Har ikke herpes før, men jeg har Lichen Sclerosus, det er en vanlig lidelse mange damer har pp slimhinnen i underlivet -gir intens kløe, utslett og slik hvit, tynn papirhud i slimhinnen etterpå. Sikker på at det ikke er det du har?! Jeg fikk det påvist hos gynekolog, de må sende inn vevsprøve for å sette diagnosen. Anonymkode: 6ebe3...063
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke herpes før, men jeg har Lichen Sclerosus, det er en vanlig lidelse mange damer har pp slimhinnen i underlivet -gir intens kløe, utslett og slik hvit, tynn papirhud i slimhinnen etterpå. Sikker på at det ikke er det du har?! Jeg fikk det påvist hos gynekolog, de må sende inn vevsprøve for å sette diagnosen. Anonymkode: 6ebe3...063 Jeg som skrev dette - det hvite er jo arrvev og det kan man jo kanskje få av herpes-sår også på samme måte som Lichen, så kan jo rett og slett være det også. Anonymkode: 6ebe3...063
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Ble tatt prøver av blemmene og fikk påvist at det var herpes. Det kom plutselig, alt bar fint der nede for en uke siden. Lichen kommer vell mer gradvis? Og ikke over 2 dager? Anonymkode: 75019...e45
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Jeg har herpes I underlivet. Det du beskriver høres ut som et klassisk førstegangautbrudd. Anonymkode: ea5db...159
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå