Gå til innhold

Fittesleiker..... ?


Geojak

Anbefalte innlegg

Et undrende innlegg..

Overhørte noen unger (en gutt og to jenter)i dag (10-12 år) krangle ute, jentene var tydelig forbanna på gutten, og da gutten gikk ropte en jentene etter ham «jævla firresleiker»..

Jeg kan ikke fri meg fra tanken, at hun om noen år ser fittesleiker som en veldig god egenskap hos en gutt og ikke et skjelsord 😂

Har også en kollega som bruker «fitte» som banneord...

Det jeg undrer meg over er hvordan kan noe så nydlig, vakkert deilig og fantastisk som fitte og fittesleiker bli til banneord og forbannelse 🤔?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ting forandrer seg ikke, det var et ganske vanlig skjeldsord da jeg gikk på skolen, og det begynner å bli noen år siden. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Geojak skrev:

bruker «fitte» som banneord

Særlig når tenåringsgutter sier fitte som skjellsord. Det som de higer etter og håper på. 

Det er jo like logisk som å bruke "Lotto gevinst" eller "gullmedalje" som skjellsord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:har du aldri vært barn selv? Fittesleiker er noe skikkelig guffent før puberteten. 

Anonymkode: 3ce39...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts:har du aldri vært barn selv? Fittesleiker er noe skikkelig guffent før puberteten. 

Anonymkode: 3ce39...c59

Joda har vært barn selv. Og husker det, tanken her var mer humoren i hva de nok tenker om noen år.

Men når en voksen mann bruker fitte som banneord.... ja da må jeg tenke hvorfor tenker han det passer når noe går galt...

Fitte er for meg noe av det vakreste som finnes, assosierer det alltid med en rosa blomst, 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig, det var vel kuksuger, fittesleiker og flere ting jeg ikke kommer p å i farten som ble sagt da jeg var barn på 90 tallet. 

Anonymkode: 8fbe8...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, stan skrev:

Særlig når tenåringsgutter sier fitte som skjellsord. Det som de higer etter og håper på. 

Det er jo like logisk som å bruke "Lotto gevinst" eller "gullmedalje" som skjellsord. 

Vært knall å få det slengt etter seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts:har du aldri vært barn selv? Fittesleiker er noe skikkelig guffent før puberteten. 

Anonymkode: 3ce39...c59

Det vil alltid være guffent..

Anonymkode: ed6bd...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts:har du aldri vært barn selv? Fittesleiker er noe skikkelig guffent før puberteten. 

Anonymkode: 3ce39...c59

Så blir det plutselig tvert om 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stan skrev:

Særlig når tenåringsgutter sier fitte som skjellsord. Det som de higer etter og håper på. 

Det er jo like logisk som å bruke "Lotto gevinst" eller "gullmedalje" som skjellsord. 

Haha! «Din jævla gullmedalje!» 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hestkuk!". Du skulle bare vist 😉

Anonymkode: 5187f...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...