Gå til innhold

Sexuell tilnærming hos kvinner


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Hva legger du som  kvinne mest vekt på hos en mann for at du skal bli  tent og ønsker å ha sex med han. ?.     Hvor mange "runder med deg selv"  må  en kvinne  ha før hun  endeleg bestemmer deg  å ha sex med en mann.       Hvilke forhold har / hadde du til din vedkomende "før"  du har / hadde sex med, og hvem tok initiativet ?

"Kun "   

Tilfeldig bekjentskaper som du møtte på fest  / nachspiel ?

Tilfeldig bekjentskaper på reise / på byen ?

En venn / bekjentskap innen sosiale  felles fritidsintrs, som du har hatt følelser for ?

Ektefelle /  Kjæreste / samboer ?

Eksen ?

 

 

 

 

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid sexy med menn som prøver å sette emosjoner inn statistikk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Alltid sexy med menn som prøver å sette emosjoner inn statistikk. 

Det tenkte jeg også. Til Ts. Jeg går aldri på byen med mål om å sanke sex. Hvis det blir slik så er det fordi jeg får kjemi med noen. Man merker veldig fort de som driver spill, er desperate etter sex, eller driver kalkulert samtale. Mest usexy i verden. Vær deg selv og vær grei. Bygg opp en god karakter.

Anonymkode: 1e19b...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også. Til Ts. Jeg går aldri på byen med mål om å sanke sex. Hvis det blir slik så er det fordi jeg får kjemi med noen. Man merker veldig fort de som driver spill, er desperate etter sex, eller driver kalkulert samtale. Mest usexy i verden. Vær deg selv og vær grei. Bygg opp en god karakter.

Anonymkode: 1e19b...d02

i hvilken sammenheng finner jeg en sånn dame som deg? og kan din karriere gjøre deg mer attraktiv?

Anonymkode: 5ff4f...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

i hvilken sammenheng finner jeg en sånn dame som deg? og kan din karriere gjøre deg mer attraktiv?

Anonymkode: 5ff4f...1e4

Vet ikke. Sånne som meg er med vennene våre, eller vi er på dansegulvet, hvor vi danser, men ikke beveger oss som sexdukker. Vi er ikke særlig mottagelig for grinding, altså tørrjukking bakfra. Tror jeg, da. Største sjanse for å treffe på oss er kanskje når det gjelder hobby, kurs, sport, organisasjoner, eller noe lignende. Min karriere gjør meg mer spennende, ja, men det tror jeg er mest fordi karrieren min har gitt meg selvtillit. Føler man seg dårlig og mangler mestringsfølelse, synker selvtilliten, og det synes på en sjel. For å være attraktiv for andre, bør man bygge sin egen selvfølelse (ikke som mål for et ligg, men som mål for seg selv). Det er viktig at man har sitt eget liv, gjør seg opp sine egne meninger, blir trygg i seg selv etc. Da blir man også mer interessant. Jeg liker menn som er trygge i seg selv.

Anonymkode: 1e19b...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også. Til Ts. Jeg går aldri på byen med mål om å sanke sex. Hvis det blir slik så er det fordi jeg får kjemi med noen. Man merker veldig fort de som driver spill, er desperate etter sex, eller driver kalkulert samtale. Mest usexy i verden. Vær deg selv og vær grei. Bygg opp en god karakter.

Anonymkode: 1e19b...d02

Du går aldri på byen for å sanke sex, men er vel en kalulert risiko for at du kan  møte  noen  intrs. hyggeleg menn på byen / dansegulvet som du føler du gjerne kunne hatt sex med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...