Gå til innhold

Paralgin forte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt Paralgin forte jevnlig i ca ett år (smerter etter en skade). Jeg er dosert med opp til 6 tabletter i døgnet. I perioder har jeg tatt alle, men jeg har også passet på å ha uker i mellom uten noe bruk pga frykt for avhengighet og å stanse toleranseutvikling. Det går helt greit, med unntak av økte smerter selvsagt. 

Jeg var i begynnelsen bekymret for avhengighet, men dette har avtatt litt da jeg ikke merker noen trang til å ta tabletter, overdoserer aldri, kan godt ta pause og de gir ikke annet enn smertelindring og innimellom kvalme. Men jeg begynner å bli bekymret for leveren. Har tatt opp begge problemstillingene med lege, men han sier han passer på. Han virker som en klok og fornuftig lege. 

Bør jeg likevel ta opp bekymringene mine på nytt? Er det andre som har stått på disse så lenge her? Jeg trodde man helst bare brukte disse tablettene over kort tid, hvor lenge kan jeg egentlig bruke dette? Spør bare etter erfaringer, jeg har god kontakt med legen, og ber ikke om "medisinske råd" som ikke er lov her på forumet. 

Bruker forøvrig ingen andre medisiner, er i full jobb, og driver med opptrening slik jeg får beskjed om. 

Anonymkode: ea9b3...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...