Martine16 Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har slitt en del m selvskading, vil gjerne dekke over det som hører fortiden til. De jeg vil dekke er rundt halvt år gammle. Fine og grodd. Dekker hele armen mellom håndledd og albue. Er alt fra dype til bare hvite streker. Hvor lenge må jeg vente med å ta tatovering. Noen tips til hvordan tatovering som er Fon til å dekke. Har dere tatt, hvordan endte det ble det fint og hvor mye kostet det?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Hvis arrene er grodd så går det sikkert fint å tattovere nå, jeg synes blomster er veldig fine, eller så kan du ta noe som betyr mye for deg feks en quote elns. Lykke til❤️ Anonymkode: 8a2dd...67e 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Har ei venninne som har fått tattovert blomster e.l. over arr på underarmen. Har blitt skikkelig fint Anonymkode: 03123...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 (endret) 21 timer siden, Martine16 skrev: Jeg har slitt en del m selvskading, vil gjerne dekke over det som hører fortiden til. De jeg vil dekke er rundt halvt år gammle. Fine og grodd. Dekker hele armen mellom håndledd og albue. Er alt fra dype til bare hvite streker. Hvor lenge må jeg vente med å ta tatovering. Noen tips til hvordan tatovering som er Fon til å dekke. Har dere tatt, hvordan endte det ble det fint og hvor mye kostet det? Jeg tror du bør kontakte ulike tatovører for å få ulike svar fra profesjonelle folk på dette området. Da er du sikrere på at du får riktige svar. Det er så viktig å gå til fagfolk når det gjelder spørsmål innen kropp og helse. Jeg kjenner ikke til noen som har gjort det, men kjenner til andre i din situasjon som også tenker på å gjøre det. Tatovering er dyrt, og jo dyrere det er, jo sikrere er man gjerne på at resultatet blir fint. Så vidt meg bekjent går det på timepris (tror 1 time kan koste minimum 1500 kr, men det er nok svært ulikt fra de ulike tatovørene, så du bør saumfare terrenget litt). Tatovering er noe som blir der for livet om du først tar en (ja, det går an å fjerne, men det er en tidkrevende prosess som også koster penger). Derfor mener jeg du bør spare opp nok penger på forhånd til at du er sikker på at resultatet blir bra. Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg. Anonymkode: c4813...365 Endret 6. juli 2019 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Jeg mener arrene må være 2-3 år gamle før de kan tatoveres over. Det var i alle fall det venninnen min fikk beskjed om. Anonymkode: 55bf2...da6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har tatovering over arr på underarmen. Er veldig fornøyd. Planla den lenge og snakket mye med tatovøren. Mine arr var 4 år gamle da jeg tatoverte over dem. Tatovøren sa at hun anbefalte at arrene skulle være absolutt minimum 2 år gamle for at resultatet skulle bli best mulig 😊 Anonymkode: 2c2e6...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 Vil du ha tatovering eller vil du "bare" dekke arrene? For hvis du bare vil dekke arrene, finnes det tatovører som tatoverer troverdig hudtoner. Altså, de tatoverer slik at det ser ut som at det ikke er arr der. Anonymkode: dc3cd...592
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Du får fake sleeve tatoveringer på wish. Som egentlig er en gjennomsiktig strømpe med tattoo på. Tatoveringsnål i gamle arr... auauau. Anonymkode: f9917...74b
Elaine Marley Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 Det går vel også an å fjerne/redusere arr ved kosmetisk inngrep. Anonymkode: b88a9...8a2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 2.16, Martine16 skrev: Jeg har slitt en del m selvskading, vil gjerne dekke over det som hører fortiden til. De jeg vil dekke er rundt halvt år gammle. Fine og grodd. Dekker hele armen mellom håndledd og albue. Er alt fra dype til bare hvite streker. Hvor lenge må jeg vente med å ta tatovering. Noen tips til hvordan tatovering som er Fon til å dekke. Har dere tatt, hvordan endte det ble det fint og hvor mye kostet det? 6 mnd? Sikker på at du er helt ferdig med selvknivingen? Anonymkode: 54e90...539 1
Felidays Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 Jeg skal tatovere over selvskadearr på onsdag, så da kann jeg fortelle mer. De er nok over 10 år gammel, ikke alt for stor, ganske blek. Jeg er ganske spent på resultatet. 1000€, hele overarm, i utlandet.
Gjest Warrior Skrevet 7. juli 2019 #13 Skrevet 7. juli 2019 Tenkt å gjøre det selv også. Har tatovering fra før men det er ikke over arr så håper det blir fint som folk sier. Har et stort arr som er 6-7 år gammelt men det viser så godt.
Martine16 Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2019 50 minutter siden, Felidays skrev: Jeg skal tatovere over selvskadearr på onsdag, så da kann jeg fortelle mer. De er nok over 10 år gammel, ikke alt for stor, ganske blek. Jeg er ganske spent på resultatet. 1000€, hele overarm, i utlandet. Oj, så gøy. Hva er det du skal tatovere over med da? Takk
Felidays Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 Det blir blomster. Men veldig fine linjer slik at fokus tas bort fra det under.
Felidays Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 Lit ide av hvor mye som skinner gjennom. Jeg er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 Vent minst to år fra sårene er grodd til du tatoverer noe over. Arrene vil endre seg iløpet av årene og lengre du venter jo bedre er det. Hvis du har arr på bare en arm så ta en litt større tatovering på den andre armen først. Da vil den armen «stjele» oppmerksomheten. Anonymkode: ae378...26e
Martine16 Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #18 Skrevet 11. juli 2019 4 timer siden, Felidays skrev: Lit ide av hvor mye som skinner gjennom. Jeg er veldig fornøyd. Den var utrolig nydelig😍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå