Gå til innhold

Skifting på stranda uten håndkle


AnonymBruker

Ok om noen skifter kjapt på stranda uten håndkle  

110 stemmer

  1. 1. Er det ok om noen skifter kjapt på stranda og dropper å skjule seg under håndkle?

    • Ikke noe problem. De kan gjerne forbli nakne for min del.
      44
    • Ok, så lenge poenget er å skifte
      44
    • Ok, hvis de er dritkjappe
      8
    • Nei aldri
      14


Anbefalte innlegg

De fleste av oss er vant med å skifte fra vått badetøy til tørt undertøy under et håndkle på stranda. Men noen steder dropper de håndkle og står noen sekunder helt nakne. Hva synes du om det?

Anonymkode: df4a4...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To sekunder kan gi et minne for livet. 

Anonymkode: 5039e...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet, men som ofte før så er det de som burde ha sett bort som virkelig må se og blir opprørte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenhet er jo normalt, slutt å se på det som tabu. Vi blir født nakne!

Anonymkode: 4e622...787

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden. Trekker mer oppmerksomhet, med å surre med et håndkle. Det ser jo ut som rene ballongdansen av og til😂😂

Anonymkode: 0f3b1...6f2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral-tyranniet faller. Snart går vi nakne rundt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ferdes jeg ikke på strender så veldig ofte, men om jeg hadde sett noen som skiftet kvikt uten å prøve å surre seg inn i håndkle så hadde jeg bare sett vekk det  minuttet det pågikk. Ikke noe å bry seg om. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nakenhet er jo normalt, slutt å se på det som tabu. Vi blir født nakne!

Anonymkode: 4e622...787

Og siden vi ikke har pels (de fleste av oss) kler vi på oss klær, for å ikke fryse og for å dekke oss til.

Anonymkode: 22d9c...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt i orden. Trekker mer oppmerksomhet, med å surre med et håndkle. Det ser jo ut som rene ballongdansen av og til😂😂

Anonymkode: 0f3b1...6f2

Ja jeg tar meg vel i at det er oftere morsomt og mer spennende når de skifter under håndkle enn om de hadde tatt det kjapt nakent. Spesielt når håndkle er for lite, de har en åpning som de må passe veldig på og må bruke en hånd på å holde håndkle samtidig som de balanserer på et ben. Da blir jeg nysgjerrig på om de klarer deg. Hadde de skift fort uten håndkle tror jeg folk nesten ikke ville lagt merke til det.

Anonymkode: d145b...eb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Så lenge en forsøker å vise litt hensyn til eventuelle barn i nærheten, og gjør det så raskt og diskret som mulig, tar ingen skade av det. Som noen over sier, det er bare å snu seg vekk. Dersom en ønsker å se kan det gi et fint lite minne. Helt uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
16 minutter siden, Paramount skrev:

Så lenge en forsøker å vise litt hensyn til eventuelle barn i nærheten, og gjør det så raskt og diskret som mulig, tar ingen skade av det. Som noen over sier, det er bare å snu seg vekk. Dersom en ønsker å se kan det gi et fint lite minne. Helt uproblematisk.

Barn gir hvertfall bengen. Det er de voksne som blir støtt.

Enig at man ikke skal vise seg fram for barn, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være helt uproblematisk å ikke dekke seg til når en skifter. Ingen tar skade av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Cata skrev:

Nå ferdes jeg ikke på strender så veldig ofte, men om jeg hadde sett noen som skiftet kvikt uten å prøve å surre seg inn i håndkle så hadde jeg bare sett vekk det  minuttet det pågikk. Ikke noe å bry seg om. 

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde selv aldri, aldri gjort det. På de strendene jeg er så er det som regel en god del mennesker i alle aldre, ofte en god del unge menn. Jeg hadde aldri, som en ganske ung kvinne, kledd meg helt naken om så det var for bare noen få sekunder. Aldri. 

Anonymkode: e6cec...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde selv aldri, aldri gjort det. På de strendene jeg er så er det som regel en god del mennesker i alle aldre, ofte en god del unge menn. Jeg hadde aldri, som en ganske ung kvinne, kledd meg helt naken om så det var for bare noen få sekunder. Aldri. 

Anonymkode: e6cec...69b

Ikke jeg heller som stor gutt. Men hadde ikke brydd meg om andre. Med forbehold om hensyn til barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Barn gir hvertfall bengen. Det er de voksne som blir støtt.

Enig at man ikke skal vise seg fram for barn, selvsagt.

Til og med åtteåringen min vet forskjellen på å være naken fordi man skal skifte, og å være naken for å vise seg frem. 

Førstnevnte er uproblematisk, sistnevnte er straffbart. 

Anonymkode: f6ee2...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn har ingen problemer med naturlig nakenhet. Dere med nakenangst må slutte å skylde på barna.

Anonymkode: 264a8...5b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn har ingen problemer med naturlig nakenhet. Dere med nakenangst må slutte å skylde på barna.

Anonymkode: 264a8...5b4

Enig der. Det blir noe komisk over den hysteriske frykten for at barn skal se et nakent menneske. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...