AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Hei! Er ikke så kjent med tinder enda. Legger ved et bilde og spør dere om dette er en som har superliket meg? Og hvis det er det, hadde dere sveipa til høyre eller venstre på han her som verken har bilde eller tekst? Jeg hadde uten tvil sveipet venstre hvis det ikke var superlike, og mest sannsynlig gjør jeg det uansett, men en liten del av meg lurer jo på hvem det er som har superliket meg.. 🤔 Verdensproblemer, haha😅 Anonymkode: 57fdc...173
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Superlike ja men personlig like jeg aldri profiler uten bilde. Ofte useriøs, pervo eller i forhold Anonymkode: 09667...1c6 1
Gjest Frøken Diamant Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Er en superlike. Alle som ikke har bilde blir sveipet til venstre av meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 99++ jaja... damer har det lett. Anonymkode: e3683...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 99++ jaja... damer har det lett. Anonymkode: e3683...d8f Trådstarter her. Det der med 99+ har jeg tenkt må være lokkemiddel for å få folk til å betale for tinder pluss? Jeg som ikke er betalende medlem kan ikke se hvem de 99+ er. Og det virker litt usannsynlig, for jet får ikke mange matcher. Sveiper de fleste til venstre da, men det er mange jeg sveiper til høyre også som aldri dukker opp som noen match. Syns det definitivt ikke er lett å finne en passende partner, nei. Anonymkode: 57fdc...173
Måsabjønnen Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 (endret) Det er definitivt et lokkemiddel, på sett og vis. Antallet stemmer, men etter min erfaring (som har hatt gold noen få uker) er det kun et fåtall av de som har klikka liker på meg som faktisk dukker opp på vanlig måte. Flesteparten av dem har aldri dukka opp i køen, men fordi jeg har gold kan jeg likevel gå inn "bakveien" og ta en vurdering. Det virker som om Tinder bevisst gjør det sånn at folk ikke ser hverandre i hvert fall 50% av tida, men ikke så ofte at det virker som om det er bare tull. I tillegg forsvinner noen etter en venstresveip, mens andre forblir i køen 4-5 runder. Det virker litt tilfeldig, men er det antageligvis ikke. Endret 5. juli 2019 av Måsabjønnen
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 Er ice sitt nett bra? Anonymkode: 6ee8e...fbf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter her. Det der med 99+ har jeg tenkt må være lokkemiddel for å få folk til å betale for tinder pluss? Jeg som ikke er betalende medlem kan ikke se hvem de 99+ er. Og det virker litt usannsynlig, for jet får ikke mange matcher. Sveiper de fleste til venstre da, men det er mange jeg sveiper til høyre også som aldri dukker opp som noen match. Syns det definitivt ikke er lett å finne en passende partner, nei. Anonymkode: 57fdc...173 Likefullt er en mann heldig om han passerer 10 likes i uken er min erfaring. Så det er enda vanskeligere å finne en passende partner:) Anonymkode: e3683...d8f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Likefullt er en mann heldig om han passerer 10 likes i uken er min erfaring. Så det er enda vanskeligere å finne en passende partner:) Anonymkode: e3683...d8f Og halvparten av de er ofte fake profiler. Deretter følger damer som overhode ikke er egnet og man heller drar til russland/Thailand eller noe. Så står man der med 2-3 kanskje i uken man kunne tenkt å blitt bedre kjent med. Maks. 😅 Anonymkode: e3683...d8f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 Er det spesielt å få en superlike? Hvor mange har man til å gi ut? Anonymkode: 6c800...5cc
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter her. Det der med 99+ har jeg tenkt må være lokkemiddel for å få folk til å betale for tinder pluss? Jeg som ikke er betalende medlem kan ikke se hvem de 99+ er. Og det virker litt usannsynlig, for jet får ikke mange matcher. Sveiper de fleste til venstre da, men det er mange jeg sveiper til høyre også som aldri dukker opp som noen match. Syns det definitivt ikke er lett å finne en passende partner, nei. Anonymkode: 57fdc...173 Det er ikke det. En kamerat av meg kjøpte seg tinder+. Han hadde lenge sett det stod 25 liker deg osv. Når han fikk + viste det seg at han hadde over 70 stykker som hadde likt ham. Ei av dem ble han faktisk sammen med. Hun hadde likt ham for en god stund siden, men ikke kommet opp i feeden hans naturlig nok før han kjøpte +.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 2.17, Hr. Aktiv skrev: Det er ikke det. En kamerat av meg kjøpte seg tinder+. Han hadde lenge sett det stod 25 liker deg osv. Når han fikk + viste det seg at han hadde over 70 stykker som hadde likt ham. Ei av dem ble han faktisk sammen med. Hun hadde likt ham for en god stund siden, men ikke kommet opp i feeden hans naturlig nok før han kjøpte +. Det var greit å vite, kanskje det ikke hadde vært så dumt med tinder + allikevel😊 Kjekt at han fant seg kjæreste😃 Anonymkode: 57fdc...173
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå