Gå til innhold

Tisse på partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tisset på mannen/kona? Hvor og hvordan var det?😍

 

Anonymkode: fdb6e...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne opplevd det (bare ikke i ansiktet), men dessverre ikke aktuelt med han jeg er sammen med. 

Anonymkode: 02aea...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort alle steder, men tror ikke de fleste begynner med munn/ansikt.. uten at vi har noe forbund hvor vi utveksler erfaringer.

 

Om du har spør han.. kan det være han også tenner på det, vet aldri!

 

Begynn forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HugeDIck skrev:

Har gjort alle steder, men tror ikke de fleste begynner med munn/ansikt.. uten at vi har noe forbund hvor vi utveksler erfaringer.

 

Om du har spør han.. kan det være han også tenner på det, vet aldri!

 

Begynn forsiktig.

Jeg har halvspøkt med det et par ganger for å se reaksjonen hans. Og han vemmes rett og slett av det. Ser han blir redd for at jeg mener alvor. 

Anonymkode: 02aea...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du kjedelig type, da får du velge mellom kjedelig sexliv eller prøve å finne ny en som er hakket drøyere.

 

Er vel ikke så mange andre råd å gi.

 

Personlig hadde jeg ikke giddet noen som var "kjedelig" i sengen, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tisset på innimellom, utrolig tennende, men for meg viktig at han har drukket mye vann hvis ikke blir smaken litt for sterk, samt at det skjer i dusjen. 

Anonymkode: 591a4...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, HugeDIck said:

Da har du kjedelig type, da får du velge mellom kjedelig sexliv eller prøve å finne ny en som er hakket drøyere.

 

Er vel ikke så mange andre råd å gi.

 

Personlig hadde jeg ikke giddet noen som var "kjedelig" i sengen, men hver sin smak :)

Hvis en sexpartnere syns jeg er kjedelig som ikke lar han tisser på meg, så er det helt ok kjenner jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frubaluba said:

Hvis en sexpartnere syns jeg er kjedelig som ikke lar han tisser på meg, så er det helt ok kjenner jeg. 

Det er helt fair.. jeg liker spennende/drøye ting på soverommet :)

 

Det er ikke for alle, det skjønner jo jeg også... jeg tenker ikke mindre om folk som ikke synes det, men om jeg først skal være i forhold er jo det fordel å være med likesinnet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun tissa i munnen min.

Anonymkode: e53cd...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Vi har tisset litt på hverandre i dusjen. Jeg vil ta det MYE lengre. Hun beveger seg sakte i den retningen.

En tidligere partner tisset jeg inni, og hun tisset på meg mens vi knullet på plenen i hagen. Jeg hadde tent MYE mer på det i dag.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hva gjør at tissing på hverandre er tennende? Er det følelsen av tabu og at man slipper seg løs? 

Anonymkode: 44521...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten min tisser på hverandre, både på kropp og i munn. 

Vi liker det, kanskje litt fordi det er tabu, men mest fordi det er veldig intimt og deilig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet, hva gjør at tissing på hverandre er tennende? Er det følelsen av tabu og at man slipper seg løs? 

Anonymkode: 44521...b26

For min del, så er det følelsen når jeg tisser som er så fantastisk god. Og den gir meg helt ville orgasmer når jeg onanerer, så regner da med det samme ville gjeldt ved sex. I forhold til en mann som tisser på meg, så er det vel egentlig bare en videreføring av min tanke om å tisse på andre. 

Anonymkode: 02aea...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet, hva gjør at tissing på hverandre er tennende? Er det følelsen av tabu og at man slipper seg løs? 

Anonymkode: 44521...b26

Det er intimt og spesielt. Synes rett og slett det er frekt og sexy når en kvinne teaser meg ved å tisse foran meg, og enda frekkere dersom hun tisser på meg.

Anonymkode: ab68b...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, LiseOslo skrev:

Jeg og kjæresten min tisser på hverandre, både på kropp og i munn. 

Vi liker det, kanskje litt fordi det er tabu, men mest fordi det er veldig intimt og deilig 

Som jeg skulle sagt det selv.

Anonymkode: e53cd...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet, hva gjør at tissing på hverandre er tennende? Er det følelsen av tabu og at man slipper seg løs? 

Anonymkode: 44521...b26

Som skrevet over, det er ekstremt intimt og tabu på samme tid. Når man har full blære er også sensitiviteten i underlivet mye sterkere, og det blir en kamp mellom å slippe alt løs og å holde igjen. Dette gjør øyeblikket mye sterkere og intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøvd det, hadde ex-samboeren ønsket det. Man må strekke seg litt etter hva den andre liker, og dette her er jo harmløst, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hva det er med folk som deg. Har dere ingen animalske instinkter i hele tatt? Ingenting med kropp utover inn og ut som kan tenne dere? Klarer du i heletatt bruke tunge på noen?

Anonymkode: 11d9b...7e6

Jeg spurte jo bare av nysgjerrighet 🙂 Tenner ikke meg, men synes ikke det er rart eller dømmer noen. Er ingen karma-sutra ekspert men gjør ting som rimming da, så er ikke helt A4

Anonymkode: 44521...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...