AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg har det problemet at jeg i over lang tid har vært uten skikkelige hobbyer, lysten til å gjøre noe i det hele tatt, ønske om å arbeide meg opp karrieremessig, eller lysten til å trene. Har tidligere vært deprimert, og i tillegg så sliter jeg med stoffskifte. Føler at jeg stagnerer i livet og er ikke fornøyd med det livet jeg lever nå. Har startet i en ny jobb nå, i sommer, og føler at hele livet mitt bare omhandler denne jobben. Det er ting som skjer på jobben som blir værende i tankene mine, og så sitter jeg igjen med tanken om at jeg ikke har noe liv ved siden av. Med noen dager uten jobb så sitter jeg egentlig bare å råtner i sofaen, og er ikke i form. Jeg pleide å trene, og trivdes med å trene tidligere, men de 2 siste årene har jeg ikke orket(overmedisinering + feilmedisinering av stoffskifte + depresjon). Har dog prøvd flere ganger i år å trene, men gleden med trening kommer aldri. Har prøvd å begynne med andre interesser, men ender om med å ikke like å holde på med de lengre. I tillegg er formen veldig forskjellig fra dag til dag, og det er dager der jeg ikke spiser fordi jeg ikke orker. Har vært hos lege mange ganger, men føler ikke jeg blir tatt seriøst uansett. Til daglig ser jeg mye på serier og eller spiller, men føler ikke det er noe meningsfullt. Noen som har noen tips? Som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: fddfd...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Del Skrevet 5. juli 2019 Hvor gammel er du da? Det er vesentlig. Anonymkode: 5391b...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå