AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Nå har jeg ikke hatt sex med mannen min på mer enn 3 måndter! Vi skal snart møtes og ha det. Jeg ønsker å gjøre noe speiselt denne gangen siden det har gått så langt tid i mellom! jeg vet ikke, kanskje undertøy med strømpe? (Aldri brukt før). Syntes dere det kan være veldig hissende? eller hvordan kan jeg gå frem? Gjøre noe nytt? hva Elsker dere partneren gjør under sex? Anonymkode: e047e...07b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg ikke hatt sex med mannen min på mer enn 3 måndter! Vi skal snart møtes og ha det. Jaså ja. Så du skal snart møte mannen din. Hvor har han vært i det siste da? Anonymkode: 2c64d...ba2
Egenskap Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke hatt sex med mannen min på mer enn 3 måndter! Vi skal snart møtes og ha det. Jeg ønsker å gjøre noe speiselt denne gangen siden det har gått så langt tid i mellom! jeg vet ikke, kanskje undertøy med strømpe? (Aldri brukt før). Syntes dere det kan være veldig hissende? eller hvordan kan jeg gå frem? Gjøre noe nytt? hva Elsker dere partneren gjør under sex? Anonymkode: e047e...07b stay ups er rett og slett sexy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå