AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Datet en fyr, og fortalte venninner om det. De lo, fordi de kjenner han og mente han var selvgod, liker å være midtpunkt osv.. Så etter noen dater endte vi opp til sengs ilag. Han sa noe sånn som "Får du ikke nok av denne kroppen her"? eller noe lignende... Er det vanlig? Vi er i 30 årene, og joda, han ser jo bra ut, men jeg takler ikke selvgode fyrer. Så avtalte vi å møtes igår opprinnelig, men plutselig så jeg på snapchat at han har reist på ferie med ungene. Er det bare å si hasta la vista og slette han fra alt? Vet jeg var dum som lå med han, men lite å gjøre med det. Anonymkode: b2e55...da3
Mamina Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 (endret) Hvis dere hadde avtalt å møtes og han ikke dukket opp og heller ikke ga beskjed så kan det være flere årsaker til det. Kanskje han ikke oppfattet at dere avtalte noe. Kanskje han hadde avtalt noe annet og glemte å gi deg beskjed. Kanskje han tester deg og vil se om du lager drama eller er en avslappet moden person med et eget liv. Kanskje han trodde du var enig med han at det bare var uforpliktende moro med muligheter (døra står på gløtt) Kanskje han ikke respekterer deg. Mange kanskjer...du må vel bare spørre han eller Din oppgave er å finne ut av om du vil ha en som tester deg, glemmer å si fra eller ikke respekterer deg i livet ditt eller om du må se deg om etter en som matcher dine grunnverdier bedre.Grunnleggende verdier Sirenen og den skipbrudne Du trenger vel ikke å blokkere han, bare skru av følelsene et par hakk og vær høflig reservert om han tar kontakt igjen. 😊 Endret 5. juli 2019 av Mamina
Gjest Lienna Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en fyr, og fortalte venninner om det. De lo, fordi de kjenner han og mente han var selvgod, liker å være midtpunkt osv.. Så etter noen dater endte vi opp til sengs ilag. Han sa noe sånn som "Får du ikke nok av denne kroppen her"? eller noe lignende... Er det vanlig? Vi er i 30 årene, og joda, han ser jo bra ut, men jeg takler ikke selvgode fyrer. Så avtalte vi å møtes igår opprinnelig, men plutselig så jeg på snapchat at han har reist på ferie med ungene. Er det bare å si hasta la vista og slette han fra alt? Vet jeg var dum som lå med han, men lite å gjøre med det. Anonymkode: b2e55...da3 Ville nok først og fremst stilt meg spørsmålstegn i om jeg vil ha en selvopptatt og upålitelig mann. Fokuser på hva DU vil. Ikke hva han vil. Han har vist mer interesse for seg selv enn i deg så langt. Hadde ignorert han først og fremst. Deretter slettet han fra sosiale medier etter hvert som kontakten blir fadet ut. Med mindre han kommer uoppfordret med en veldig god unnskyldning. Endret 5. juli 2019 av Lienna
Gjest ti10 Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Høres ut som venninnene dine har rett. Han virker ikke akkurat veldig sympatisk.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Han hadde jeg blokket og så gått videre med livet mitt. Anonymkode: 81c32...e6a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå