Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Folk som irriterer seg over fuglesang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mildt sagt sjokkert. En person jeg kjenner har øst ut sin frustrasjon på facebook. Problemet? Jo, nå skal dere høre. «Problemet» er at vedkommede hater fuglesangen i hagen...

Jeg blir så...MATT...!

Har folk VIRKELIG ikke annet å irritere seg over og klage over enn småfuglene som synger i hagen om sommeren??? Hvordan er det mulig å irritere seg over at småfuglene synger??

Kjenner jeg gruer meg til vinteren. Da kommer vel den samme klagesangen, da over all snøen og hvor kaldt og mørkt det er!

FOLK altså!

Anonymkode: ad2d2...ad9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du VIRKELIG ikke annet å irritere deg over og klage over enn hva andre folk irriterer seg og klager over..? 

På hvilken måte er det verre å skrive et klageinnlegg om fuglesang, enn om at andre folk klager..? 

Anonymkode: 3d00c...e39

Skrevet (endret)

Folk lar seg irritere over alt mulig og det aller meste folk irriterer seg over er ubetydelige ting. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fuglesang som er så vakkert :rodmer: Forstår meg virkelig ikke på folk som kan hate det :sjokkbla:

AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om ei ordentlig kjerring jeg kjenner. Sitter det en flue på vinduet og bråker, så begynner hun å klage. Selvfølgelig kunne hun ha åpnet vinduet sitt, og insektet ville ha forsvunnet ut og vekk.VOILA så ville hele "problemet" vært løst. Men dette gidder hun ikke å gjøre. I steden sitter hun på rævva, og klager over det "bråker" så forbanna ille. Ingen andre bryr seg om dette lille insektet. Det er virkelig ikke SÅ forbanna ille. Men alle denne klagingen hennes er jo selvfølgelig LAAAANGT verre å måtte høre på.      

Anonymkode: a960b...b3a

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om ei ordentlig kjerring jeg kjenner. Sitter det en flue på vinduet og bråker, så begynner hun å klage. Selvfølgelig kunne hun ha åpnet vinduet sitt, og insektet ville ha forsvunnet ut og vekk.VOILA så ville hele "problemet" vært løst. Men dette gidder hun ikke å gjøre. I steden sitter hun på rævva, og klager over det "bråker" så forbanna ille. Ingen andre bryr seg om dette lille insektet. Det er virkelig ikke SÅ forbanna ille. Men alle denne klagingen hennes er jo selvfølgelig LAAAANGT verre å måtte høre på.      

Anonymkode: a960b...b3a

Uenig! Nå er jeg på gård, og den helsikes flua ved vinduet når jeg legger meg! Og tror du at den "gidder" å fly ut selv om det andre vinduet står åpent? Ikke om jeg lukker opp der den er heller! Og resten av dem her er bare plagsomme. Ingen liker å høre den jæ..a flua i vinduet! 

• Liker 1
Skrevet

Fuglesang er derimot koselig! Når de begynner å kvitre 02 på natta. Eneste er gjøken. Den liker jeg av en eller annen grunn ikke høre på. Litt sånn uhyggelig, og jeg vet ikke hvorfor! 🙂

Skrevet

Greit så lenge de kvitrer, men de som har hatt 10 - 15 pilfinker som setter i gang med "sangen" sin rett utenfor soveromsvinduet kl. 02.54 vil nok være enig i at det må karakteriseres som støy! :ler: I år er de dog ikke noe problem fordi det er så kaldt om natten at det går helt fint å lukke vinduet uten å smelte. I fjor derimot... :sjokk:

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker lyden av fuglesang. Eller kvitter. Synes det hører våren og sommeren til, og man hører nesten gleden i disse små fjærkledde. Men da jeg hadde ei busk rett utenfor soveromsvinduet, og de satte i gang med fullt skrål midt på natta, skal jeg ærlig innrømme jeg vurderte å fjerne hele buska. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Leo skrev:

Greit så lenge de kvitrer, men de som har hatt 10 - 15 pilfinker som setter i gang med "sangen" sin rett utenfor soveromsvinduet kl. 02.54 vil nok være enig i at det må karakteriseres som støy! :ler: I år er de dog ikke noe problem fordi det er så kaldt om natten at det går helt fint å lukke vinduet uten å smelte. I fjor derimot... :sjokk:

Når 15 fugler lager denne lyden samtidig, men på ingen måte samstemt, og så nærme og høyt at det kjennes ut som de sitter inne i hodeputen din er det nemlig ikke særlig behagelig! :ler: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...