Gå til innhold

Hvilken farger passer til blå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra hvit? Det er en lyseblå farge.

Og hvilke passer til rød, bortsett fra hvit?

Anonymkode: 12aa5...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns egentlig de fleste fargene passer sammen, man må bare tørre å prøve seg fram. Til lyseblått syns jeg feks konjakkbrun, lysegrå eller svart er fint.

Kommer litt an på rødfargen, men hva med lysegrått, gult eller aprikos? De fargene går forresten fint til lyseblått også, selv om jeg syns akkurat de to siste kombinasjonene kan bli litt før søtt til meg selv. Kommer an på hvilken stil du har egentlig. 

Skrevet

Fargene på motsatt side av sirkelen vil passe sammen. Dette funker fint både på klær, og sminke.

flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Fargene på motsatt side av sirkelen vil passe sammen. Dette funker fint både på klær, og sminke.

flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg

Jeg vet de sier det, men jeg er ikle enig. Jeg synes det da blir for mye farger om du skjønner, liner det litt mer dempet og rolig, ikke to kontrastfarger☺

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet de sier det, men jeg er ikle enig. Jeg synes det da blir for mye farger om du skjønner, liner det litt mer dempet og rolig, ikke to kontrastfarger☺

Da er det bedre med de fargene som ligger ved siden av hverandre synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Om man liker dempede farger, velger man noe i samme tone/grad av varme. På fargeskalaen over kan du f. Eks. velge én farge og gå innover (lysere) , eller velge to farger som ligger tett inntil hverandre. 

Anonymkode: 2a7b6...c8b

Skrevet

Om du ikke vil blande farger, er du i 50  gråtoner, eller 50 toner i samme farge. 

Men hva skal du pynte opp? Tips for en kjole, eller et par sko er ikke helt det samme.

Skrevet

Sølv og grått er pent til blått. Til rødt kan du bruke sort eller hvitt😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...