Gå til innhold

Hva tenker gutter/menn om FF?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en 22 år gammel jente. Har en jeg møter som jeg er veldig tiltrukket av. Han er 24. Vi har kun hatt sex 2 ganger men det var helt vanvittig intens og sterk kjemi. Jeg har kun hatt sex i forhold, og sex med han var bedre og mer lidenskapelig enn i forholdene jeg har hatt. Jeg har følelser for han, men jeg vet at han kun vil ha et casual forhold («friends with benefits») 

Selv om vi ikke kommer til å ha et kjærlighetsforhold, så vil jeg så mye fortsette å ha sex med han fordi det bare er så bra. Og for å være helt ærlig så håper jeg at etterhvert at han vil ha noe mer... 

Har noen råd til hva jeg bør gjøre? Er det sånn at han kanskje ser på meg som billig fordi jeg har sex med han uten forpliktelser? Hva tenker egentlig gutter/menn om FF?

Pleier menn å utvikle følelser for noen de har sterk seksuell kjemi med? Vi møtes ganske ofte gjennom en hobby, så vi bruker en del tid sammen utenom sex...

Anonymkode: 6f0f5...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en 22 år gammel jente. Har en jeg møter som jeg er veldig tiltrukket av. Han er 24. Vi har kun hatt sex 2 ganger men det var helt vanvittig intens og sterk kjemi. Jeg har kun hatt sex i forhold, og sex med han var bedre og mer lidenskapelig enn i forholdene jeg har hatt. Jeg har følelser for han, men jeg vet at han kun vil ha et casual forhold («friends with benefits») 

Selv om vi ikke kommer til å ha et kjærlighetsforhold, så vil jeg så mye fortsette å ha sex med han fordi det bare er så bra. Og for å være helt ærlig så håper jeg at etterhvert at han vil ha noe mer... 

Har noen råd til hva jeg bør gjøre? Er det sånn at han kanskje ser på meg som billig fordi jeg har sex med han uten forpliktelser? Hva tenker egentlig gutter/menn om FF?

Pleier menn å utvikle følelser for noen de har sterk seksuell kjemi med? Vi møtes ganske ofte gjennom en hobby, så vi bruker en del tid sammen utenom sex...

Anonymkode: 6f0f5...603

Pm hvis du vil. Lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt sånn at jeg skiller i hodet mitt på FF jenter og potensielle kjærestejenter. Om du bare vil ha sex så går en bare rett på sak, om du tror det kan være noe det så er det gjerne litt mer som skjer før sex skjer. Det er bare meg da, folk utvikler ofte følelser av å ha sex, men jeg ville ikke satset på at han endret mening, men hva vet jeg, om blowjobsene dine er bra nok kanskje han endrer mening.

I utgangspunktet ville jeg ikke holdt på med en du egentlig har følelser for men du vet ikke ønsker noe mer, det kommer til å gjøre så vondt når du vet at han ligger med andre eller bare plutselig kutter deg ut eller finner seg en ordentlig kjæreste (uansett om han sier han ikke vil så varer det bare til han finner en fantastisk jente han faller for på 123, been there done that hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF + analsex = kjæreste. Det er den generelle regelen.

Anonymkode: 8dd15...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok menn i større grad enn kvinner mentalt sorterer kvinnene de har lettvint sex med i en "sex-skuff" der en fort er lite aktuell for forhold, og har vanskelig for å bli det. 

Var jeg trådstarter ville jeg gått noen runder med meg selv med tanke på hva jeg er komfortabel med. Dette er en mann som, kan det virke som, mener du er god nok for sex, men ikke for at han skal gå inn i noe forhold, slik du skisserer det. Om du egentlig ønsker noe mer høres dette ut som en veldig usunn relasjon, der han får akkurat det han vil, mens du ikke gjør det. 

Jeg foreslår at du tenker litt over følgende: hvordan vil du reagere den dagen han finner en jente han får følelser for og som han mener det er verdt å legge bort lettvint sex for? Om det er en veldig tung tanke tror jeg det sunneste vil være å avblåse det hele, og heller finne noen som faktisk vil ha deg som noe mer enn lettvint tilgang til sex, og kan gi det det du egentlig ønsker. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på grunnen til at han gjerne vil ha deg som FF. Er det slik at han kun ser deg som en seksualpartner, er det ytterst liten sjanse for at han vil endre mening underveis. Er det derimot slik at det av ulike grunner passer bedre å ha en seksualpartner akkurat nå, stiller du nok litt bedre. Men det viktigste her er jo deg selv. Vil du klare dette i lengden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 24 år her, tenker at når sexen er umåtelig lidenskapelig og er bedre enn all sex man har hatt tidligere, inkludert sex i parforhold som i utgangspunktet skal være best av hensyn til følelser osv, så er det mer til sexen enn bare det at man finner hverandre sexy. Sånn nervepirrende sinnssykt lidenskap får man kun når der er gjensidige følelser, det er iallefall min personlig erfaring. Begjær og lidenskap kan vell sidestilles litt, men samtidig ikke. Begjær kan man vise ovenfor noen man syns er ekstremt attraktiv, altså at man har så lyst på vedkommende at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Det blir ikke nok uansett hvor hardt man puler osv. Mens lidenskap er mer det å legge alle følelser og sjel i selve sexen, nyte den og bare "elske" hverandre uansett intensitet og lengde på sexen.... 

Om kjemien dere var såpass har han nok ikke det synet du beskriver på deg, nei. Bare fortsett å knull, kanskje det blir noe mer etterhvert. Du er heldig! :) 

Anonymkode: 90b48...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn er det nok slik at kravene til en kjæreste er en god del høyere enn kravene til en ff. Derfor vil en ff sjelden bli til en kjæreste. Så enkelt er det egentlig 😐

Anonymkode: 9c1e2...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en 22 år gammel jente. Har en jeg møter som jeg er veldig tiltrukket av. Han er 24. Vi har kun hatt sex 2 ganger men det var helt vanvittig intens og sterk kjemi. Jeg har kun hatt sex i forhold, og sex med han var bedre og mer lidenskapelig enn i forholdene jeg har hatt. Jeg har følelser for han, men jeg vet at han kun vil ha et casual forhold («friends with benefits») 

Selv om vi ikke kommer til å ha et kjærlighetsforhold, så vil jeg så mye fortsette å ha sex med han fordi det bare er så bra. Og for å være helt ærlig så håper jeg at etterhvert at han vil ha noe mer... 

Har noen råd til hva jeg bør gjøre? Er det sånn at han kanskje ser på meg som billig fordi jeg har sex med han uten forpliktelser? Hva tenker egentlig gutter/menn om FF?

Pleier menn å utvikle følelser for noen de har sterk seksuell kjemi med? Vi møtes ganske ofte gjennom en hobby, så vi bruker en del tid sammen utenom sex...

Anonymkode: 6f0f5...603

Jeg kunne tenkt meg et slikt forhold. Men som FF måtte du også tålt å bli med ut for å finne på litt mere enn bare sex. Er ikke lysten på noe samboerforhold akkurat nå da det gamle endte skikkelig stygt.

Så ja jeg ønsker ikke å ha sex med ei dame jeg ikke er tiltrukket av og det er godt mulig det hadde blitt fast følge etter hvert, men jeg vil også være helt klar på at vi bor hver for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ff jeg var småforelsket i, hvor vi hadde bra sex, han ble forelsket i meg etter et par mnd og ønsket forhold, mens han i starten var veldig på at han ikke ønsket forhold. Så møtte jeg en ny mann jeg hadde ut av en annen verden lidenskapelig sex med, så intenst og perfekt at jeg måtte holde tårene inne etter hver gang. Jeg var forelsket, han sa det var den beste sexen han hadde hatt, men ønsket ikke forhold med meg, håpet vi kunne være ff. Da satte jeg foten ned, for ja, menn kan tydeligvis bli forelsket i en pulevenn, men bare tanken på at han syns jeg er god nok til sex men ikke noe mer gjør at jeg ikke syns han fortjener å få den mest intime delen av meg.

Tenk på verdien din, han er ikke forelsket i deg men vil ha sex, og stopper å ha sex med deg når han treffer en han faktisk vil være kjæreste med, fortjener han deg egentlig da syns du? Er du egentlig snill mot deg selv? For sjansen for at han ikke faller er like stor som at han gjør det, kanskje enda større. 

Anonymkode: 08764...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, herzeleid said:

Jeg tror nok menn i større grad enn kvinner mentalt sorterer kvinnene de har lettvint sex med i en "sex-skuff" der en fort er lite aktuell for forhold, og har vanskelig for å bli det. 

 

Bingo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2019 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en 22 år gammel jente. Har en jeg møter som jeg er veldig tiltrukket av. Han er 24. Vi har kun hatt sex 2 ganger men det var helt vanvittig intens og sterk kjemi. Jeg har kun hatt sex i forhold, og sex med han var bedre og mer lidenskapelig enn i forholdene jeg har hatt. Jeg har følelser for han, men jeg vet at han kun vil ha et casual forhold («friends with benefits») 

Selv om vi ikke kommer til å ha et kjærlighetsforhold, så vil jeg så mye fortsette å ha sex med han fordi det bare er så bra. Og for å være helt ærlig så håper jeg at etterhvert at han vil ha noe mer... 

Har noen råd til hva jeg bør gjøre? Er det sånn at han kanskje ser på meg som billig fordi jeg har sex med han uten forpliktelser? Hva tenker egentlig gutter/menn om FF?

Pleier menn å utvikle følelser for noen de har sterk seksuell kjemi med? Vi møtes ganske ofte gjennom en hobby, så vi bruker en del tid sammen utenom sex...

Anonymkode: 6f0f5...603

Første bud er å aldri inngå et forhold med noen man har et ff forhold med. Er iallefall min erfaring.

Anonymkode: e2eb3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...