Gå til innhold

Kommer forelskelsen etter hvert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som har møtt en veldig snill, bra mann. Verdimessig matcher han meg veldig bra og han behandler meg veldig godt. Det er i grunnen ingenting å si på denne mannen, han er bare bra. 

Selv har jeg relativt nylig (6 måneder siden) opplevd et stygt, kortvarig forhold som har påvirket meg i stor grad, i tillegg til at jeg er alene med et barn. Jeg er derfor veldig defensiv når det kommer til menn. Jeg merker at jeg holder dem på en armlengdes avstand, samtidig som jeg egentlig ønsker nærhet. Det merkelige er at det jo kommer tilbud, men jeg har ikke orket tanken på noe mer enn vennskap siden bruddet. 

Men så kommer han her og er veldig behagelig å være rundt. Jeg føler meg trygg på ham og har sluppet ham innpå meg. Jeg ønsker ham alt godt her i verden. Men han ymter frampå om hvorvidt vi er i et forhold eller ikke, og kroppen min roper neeeeeiiiiih. Jeg vet ikke om jeg er forelsket i ham. Kanskje ikke, kanskje jeg bare liker nærheten. Jeg føler at det er en liten dæsj lidenskap som mangler, den der følelsen av å bli tatt til himmelen fysisk og at man virkelig snakker samme språk der. Men jeg synes vi har mange gode samtaler og koser oss sammen. Jeg føler meg trygg sammen med ham. Jeg vil ikke leke med følelsene hans, men jeg vil ikke være kjærester. 

Bør jeg avslutte relasjonen eller vente og se om jeg blir forelsket? Er det bare jeg som er emosjonelt skadet som ikke klarer å se det som er bra for meg? Føler at jeg ikke er bra for ham, for jeg føler litt på at jeg lurer ham som vil ha mer tid. 

Anonymkode: 58372...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være ærlig med han også la det være opp til han? 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er ærlig med han, så er det jo litt opp til han om han likevel ønsker omgås deg. Blir det for vanskelig for han, så vil jeg tro han sier ifra. Bare vær klar og tydelig, så du ikke gir falske forhåpninger om noe som aldri vil skje.

Anonymkode: 3a63e...034

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å bli forelsket i 1 år jeg. Vi ble ikke sammen

Anonymkode: 3fc1f...52d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel gjerne på vei til å gjøre noe lignende selv. 

Har opplevd to veldig stygge og såre brudd. Det første tok nesten knekken på meg og jeg brukte lang tid på å gå videre. Har prøvd å date etter det siste bruddet, men det har vært det den ene dårlige daten etter den andre. 

Nå har jeg møtt en mann som har samme verdier, samme ønsker for fremtiden, stabil, ønsker familie og kommer til å behandle meg som en dronning. Han er alt jeg noen gang har lett etter... Så håper jeg at følelsene kommer etter hvert. 

Anonymkode: e6ff7...a14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert 

Anonymkode: 3265f...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...