Gå til innhold

Sjokkert av 16-åringer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Sånn går det når de er noen umodne små drittunger.  

Får håpe at de vokser dette av seg etterhvert...    

Anonymkode: b0ccb...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en 18 åring, og hun har fått dra på festival siden hun var 16 år gammel, da sammen med gode venner. Hun elsker musikk, og konserter. Vet at hun ikke drikker på festival, da hun er livredd for å bli kastet ut. Hun er der for musikken. Men reise til utlandet uten foreldre, før hun ble 18 år, det er ikke greit. Nå er festivalene hun har vært på, vært maks en time unna, så skjer noe, tar det ikke lang tid for meg å hente henne. Men er hun en 4 timers flytur unna, er det svært lite jeg får gjort. 

Her så har jeg gitt henne frihet, da hun har vist at jeg kan stole på henne, og at hun oppfører seg. 

Anonymkode: b797e...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører og leser vel strengt tatt at lite skummelt skjer med 16-åringer og oppover. Det de gjør i utlandet, gjør de nok her hjemme også. Hvorfor henger du deg opp i klesstilen? 

Syns du er litt vel ung til å tenke "ungdommen nå til dags" Kjenner mange som var utagerende på den alderen. De har klart seg bra de. Det går verre med de som ble overbeskyttet eller var av den mer tilbaketrukne typen. Rart det der. 

Ungdom er ungdom. De har vært "gærne" gjennom alle årtier siden 50-tallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste skikker seg etter å rast fra seg litt. Det er en del av det å vokse opp, jeg skulle bare ønske de ikke satt seg så i fare med narkotika, alkhol og ubeskytta sex som de gjør. Ut over det huker de enda busser og gjør farlige ting som vi gjorde. Selvfølgelig er det noen som får smaken og ikke kommer seg ut av ett ruskjør osv. Men for å generalisere det litt, så handler det nok om å prøve seg fram, jeg gjorde det ikke personlig. Jeg var den snille jenta som gjorde leksene og la meg tidlig osv. Mitt opprør kom i 20årene da jeg følte jeg måtte ta igjen på alt av livet. Derfor kjenner jeg på at ungdommen må få leve litt ut over grensene som vi foreldre syns er okei, men vi må være våkne nok til å hente de inn når trøbbelet har gått for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Er 31 år gammel, når jeg var 16 stakk jeg på festival og drakk alkohol og kledde meg som en idiot. Når jeg var 17 dro jeg på partytur til Malaga og Aya Napa. Billig alkohol og null voksenkontroll. Korte topper, miniskjørt som så helt jævlig ut, og veska full av kondomer. Masse deilig sex med britiske gutter (veldig få Norske gutter på den tiden). 

Men ble voksen å ser hvor dum man var, men er man rastløs og eventyrlysten,så gjør man sånn. Takk og lov for at ingen brukte insta, Facebook, snap og alt annet vas da 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 21.21, Anonymus Notarius skrev:

All forskning viser vel at dagens ungdom både drikker mindre, fester mindre og har mindre sex enn generasjonene før, så ville ikke basert hele inntrykket på to ungdommer... Finnes alltid utagerende ungdommer, ikke noe nytt det.

Men dette prydet ikke forsidene da jeg var 16 for 11 år siden. Så HELT likt er det ikke...

 

 

https://www.google.com/search?q=james+charles+coachella&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwje1LObkKHjAhUnxMQBHXMiCS0Q_AUIECgB&biw=1440&bih=717#imgrc=PQTcZbRQBm5SXM:

maxresdefault.jpg

Endret av duplexx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 50 nå og da jeg var ung var det fritt frem å feste (med medbrakt alkohol hjemmefra) straks man var konfirmert. Jeg selv er mye strengere med mine tenåringer enn det jeg opplevde da jeg selv var i den alderen.

Anonymkode: 2e65d...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...