AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Del Skrevet 4. juli 2019 Hei. Jeg skal til langgrunnveien 34 som ligger i horten. Skal dra fra oslo s. Lurer på om jeg kjøper billett i bussen eller kan jeg kjøpe det et par dager før? Tenker å bruke denne ruten. Anonymkode: 7f235...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Del Skrevet 4. juli 2019 Bare å kjøpe billett på forhånd om du vet du skal dra da. Anonymkode: ddab1...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Del Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare å kjøpe billett på forhånd om du vet du skal dra da. Anonymkode: ddab1...875 Hvor kjøper jeg det fra? Vil kjøpe det fra nett Ts Anonymkode: 7f235...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dace Skrevet 4. juli 2019 #4 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) nettbuss.no for VY190 og vkt.no for 02. Edit: Ville definitivt forhåndsbestilt på Vy-bussen. Buss-for-tog på Vestfoldbanen i hele sommer, så det er et jævla kaos. 02 er en lokal rutebuss, så der er det litt mindre stress - Billett kan kjøpes med kort/kontanter på bussen, evt. på egen app. Endret 4. juli 2019 av Dace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Del Skrevet 4. juli 2019 Du kan forsåvidt også ta buss for tog til Moss og så båten over tll Horten... Båten er gratis for gående... Da får du en avslappende båttur på kjøpet. Anonymkode: fc4e4...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå