AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 De siste 4 mnd har jeg hatt leamus over ene øyet stort sett hver dag. Noen dager bare noen få ganger, andre dager får jeg perioder der det rykker lenge. Dette er fryktelig travelt og det er forstyrrende. Er det vanlig å ha leamus så lenge? Er det noen som har hatt det over lengre tid, men så har det sluttet igjen? Anonymkode: efcfc...d67
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: De siste 4 mnd har jeg hatt leamus over ene øyet stort sett hver dag. Noen dager bare noen få ganger, andre dager får jeg perioder der det rykker lenge. Dette er fryktelig travelt og det er forstyrrende. Er det vanlig å ha leamus så lenge? Er det noen som har hatt det over lengre tid, men så har det sluttet igjen? Anonymkode: efcfc...d67 Søstra mi hadde det i over 1 år, gikk til lege men ingenting kunne gjøres og de fant ikke noe galt. Plutselig stoppet det opp etter over 1 år. Nå kan hun ha bare av og til slik som er vanlig Anonymkode: ddf91...1d4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De siste 4 mnd har jeg hatt leamus over ene øyet stort sett hver dag. Noen dager bare noen få ganger, andre dager får jeg perioder der det rykker lenge. Dette er fryktelig travelt og det er forstyrrende. Er det vanlig å ha leamus så lenge? Er det noen som har hatt det over lengre tid, men så har det sluttet igjen? Anonymkode: efcfc...d67 Hei. Jeg hadde det i ene øyet i ca et år da jeg mistet broren min brått...tror gråtingen framkallla det. Etter ca et år ga det seg,nå har jeg det kanskje annenhver mnd og det går over etter en dag. Anonymkode: 5a91a...933
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Tusen takk for svar. Godt å høre at flere har hatt det slik og at det har sluttet etterhvert. Dette er skikkelig irriterende. Ts Anonymkode: efcfc...d67
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Jeg hadde det i over ett halvt år, ble også sykemeldt pga masse andre stressymptomer, så regner med at det var stressutløst. Gav seg til slutt, men utrolig slitsomt mens det stod på. Anonymkode: f0402...48c
applestories Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har hatt det over tid i et par perioder med mye stress. Fikk en ny kollega for et år siden som fikk det da hun begynte å jobbe hos oss. Hun bekymret seg mye over dette, gikk til lege, skulle sendes til sykehus. Da fortalte hun at det forsvant helt av seg selv, hun hadde jobbet hos oss et par-tre måneder da. Ble sjekket på sykehus likevel, de fant ikke noe. Det virker alltid å ha vært stressrelatert i de tilfeller jeg har hørt om. Men om det er veldig plagsomt eller du har andre plager skader det selvsagt aldri å høre med en lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå